Vraag

4G iphone 11 werkt niet meer

• 17 november 2020
  • 7 reacties
  • 295 Bekeken

Sinds vanmiddag werkt 4G niet meer op mijn iPhone 11. Heb geen betalingsachterstand, heb instellingen gecontroleerd en 4G werkt met mijn simkaart wel in andere IPhone 11. Kan het aan mijn toestel liggen of is er een andere oplossing ? Heb eea al gegoogled op dit onderwerp maar kon geen duidelijke oplossing vinden. Hoop dat er iemand is die mij kan adviseren. Heb toestel ook al aan en uit gezet zonder resultaat… Jerry

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @jjcvangils 

Omdat 4G het wel doet met een ander toestel lijkt het aan jouw iPhone te liggen.

Staat mobiele data aan?

In de instellingen > mobiele data > netwerkmodus kan je ook kijken of de juiste modus aan staat.

Wat je ook kan doen is de netwerkinstellingen resetten.

Dank voor je reactie @Waqqas. Ik heb mobiele data gecheckt en deze staat aan. Hoe kan ik netwerk instellingen resetten?

Reputatie 7
Badge +18

@jjcvangils 

Hiervoor ga je in de instellingen naar algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Hiermee worden alleen netwerk instellingen hersteld.

@Waqqas dit heeft helaas niet geholpen😕🧐. Is er nog iets wat ik kan doen ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jjcvangils 

Ik heb ook gecontroleerd of je blokkades hebt, maar dat is niet het geval. Zou je je iPhone even in vliegtuigmodus kunnen zetten en weer uitzetten? Mogelijk lost dit het probleem op. Je iPhone opnieuw opstarten kan ook helpen. En anders zou je een ander simkaart in je toestel kunnen testen? En jouw simkaart in een ander toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag of het lukt. 

Hi @Hajar, dank voor je reactie! Ik heb de simkaarten uitgewisseld en mijn simkaart  werkt wel in andere telefoon (ook Iphone11). Het ligt dus aan mijn telefoon. Wat zou ik kunnen doen? Hoor graag!

Reputatie 5
Badge +7

Als je het toestel bij T-Mobile hebt gekocht vind je hier de informatie over toestel reparatie.

Heb je het toestel bij een retailer gekocht, dan zul je hen moeten contacten. Je kunt met een defect Apple toestel ook direct contact zoeken met Apple.

Reageer