Beantwoord

4G met buitenantenne valt iedere morgen 5 minuten weg rond 9:45 uur; gehele dag instabiel signaal

  • 8 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

4G met buitenantenne valt iedere morgen 5 minuten weg rond 9:45 uur.

Daarnaast de gehele dag instabiel signaal op antenne en modem: soms brandt rechterlampje groen, maar doorgaan ook blauw en veelal oranje.

De antenne heeft geen last van bomen of gebouwen en de mast staat hemelsbreed m.i op circa 1,5 kilometer.

icon

Beste antwoord door Evy 8 oktober 2020, 18:08

Hi @soetegaerde 

Goed dat je dit laat weten! Ben je al bekend met onze dekkingskaart? Via onze dekkingskaart kun je ook een probleem melden. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, geef ik je hier uiteraard alle informatie over! Als je je postcode/locatie invult in het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen.. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan tot de bodem voor je uitpluizen en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Laat je even weten of het is gelukt? Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun die altijd stellen op onze Community! :smile:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @soetegaerde 

Goed dat je dit laat weten! Ben je al bekend met onze dekkingskaart? Via onze dekkingskaart kun je ook een probleem melden. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, geef ik je hier uiteraard alle informatie over! Als je je postcode/locatie invult in het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen.. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan tot de bodem voor je uitpluizen en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Laat je even weten of het is gelukt? Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun die altijd stellen op onze Community! :smile:

Ik onderschrijf de problemen die soetegaarde beschrijft. Ik zit volgens de dekkingskaart in het donkerste gebied (categorie binnen en buiten zeer goed bereik). Dat klopt als ik kijk naar de signaalsterkte, maar datatechnisch is het niet stabiel; moet regelmatig het modem herstarten, en het internet bereik valt regelmatig weg (geen ping naar de buitenwereld), en de snelheid is veel te laag en bij lange na niet de beloofde 25Gb/sec. Ik heb een 4G Unlimited abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sjakie van den Hoek 

Wat jammer dat je di ook ervaart. Zou je eens de stappen die @Evy hierboven deelt kunnen volgen. Onze netwerk specialisten gaan dit dan verder onderzoeken en zullen jouw voorzien van een oplossing. Laat je even weten of het lukt?

Reageer