Vraag

4g p30 pro zeer traag

• 22 mei 2020
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb onbeperkt internet en overal is het snel behalve waar ik op de camping zit. Nu heb ik hier 3 telefoons met T-Mobile abbo. Als ik alle 3 test met T-Mobile netwerk app op snelheid scoort er 1telefoon 28 Mbits/s en de ander 2 toestellen komen niet hoger dan 2,5Mbits/s. How kan er zo'n groot verschil zijn? 

Samsung S10

Samsung S9

Huawei P30 pro

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @crumboh 

Heb je een goede netwerk dekking op de camping? Je kan het controleren op de dekkingskaart.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Download een app zoals cell tower locator en kijk waar de masten precies staan. Als je in die richting loopt word het dan beter?

De camping valt in licht roze gebied. Alle 3 de toestellen hebben normaal een zeer goed 4g bereik. Het bevreemd mij dat op de camping alleen 1 toestel een redelijke snelheid behaald en de andere 2 niet. 

Reputatie 7
Badge +15

@crumboh 

Is er toevallig nog iemand met een T-mobile simkaart die de snelheid kan testen?

Het zijn alle 3 T-Mobile abonnementen

Reputatie 7
Badge +15

@crumboh 

Lijkt wel alsof een mast het daar niet goed doet, ervaar je hetzelfde op een andere locatie?

Hoe lang ben je nog op se camping? Anders kan je hierover een melding maken op de dekkingskaart maar dat zal weer 10 dagen duren voordat je een terugkoppeling krijgt.

Reageer