Beantwoord

4G verbinding overal goed, behalve op het werk

  • 30 juli 2020
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hallo community! 

Ik ben nieuw op dit forum dus hopelijk doe ik alles goed. In ieder geval: 
Mijn telefoon (iPhone 8) heeft overal een goede verbinding. Alleen op mijn eigen kantoor is het vreselijk en ik kan niet met klanten bellen, die verstaan mij totaal niet. Meestal heb ik 1 streepje, soms schommelt het wat. Andere mensen die vanuit mijn kantoor werken of op bezoek komen hebben geen problemen met bellen. 

Als ik een telefoontje krijg ben ik bijna 5 minuten bezig om uit het gebouw te lopen om te kunnen bellen. Dan hebben ze aan de andere kant allang opgegeven. Wat kan ik doen?

Gr. Friso 
 

icon

Beste antwoord door Hajar 30 juli 2020, 14:09

Hi @Pikachusername 

Allereerst welkom op onze Community! Je kan hier terecht voor al je vragen en we helpen je graag verder!

Je geeft aan dat je overal een goede verbinding hebt behalve op kantoor. Je hebt dus mindere dekking op een locatie en dus raad ik je aan om dit probleem te melden via onze dekkingskaart.  Je kan je postcode/locatie invullen en daaronder likken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens vul je in een formulier alle details van je situatie in, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten zullen de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten. 

Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pikachusername 

Allereerst welkom op onze Community! Je kan hier terecht voor al je vragen en we helpen je graag verder!

Je geeft aan dat je overal een goede verbinding hebt behalve op kantoor. Je hebt dus mindere dekking op een locatie en dus raad ik je aan om dit probleem te melden via onze dekkingskaart.  Je kan je postcode/locatie invullen en daaronder likken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens vul je in een formulier alle details van je situatie in, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten zullen de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten. 

Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Reageer