Beantwoord

4G voor thuis te weinig Gig

• 28 november 2019
  • 5 reacties
  • 454 Bekeken

Weet iemand of het aantal Gig's van 100Gb omhoog gaat? Halverwege de maand heb ik dit al gebruikt en de aanvuller per dag van 2Gb is te weinig.

Indien dit niet wordt verhoogd wordt zal ik mijn abonnement gaan opzeggen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 november 2019, 17:47

Hi @appie5 

Bij 4G voor thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB. Als dit op is krijg je net als bij mobiel een dag tegoed van 5 GB en daarna heb je de gratis 2 GB aanvullers die je zo vaak je wilt kan activeren.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Als je eerst de 5gig kan gebruiken en daarna de 100gig met aanvullers is het voor de meeste mensen opgelost...

Hoi,

Ik ben een gebruiker van 4g voor thuis in het buitengebied. 

Allereerst vind ik dit geen manier van klacht indienen. Mijn klacht wordt hier publiekelijk geplaatst, terwijl ik dit een privé onderwerp vind. 

Maar ach, ik dien graag een klacht in over het pakket onbeperkt 4G voor thuis
Zoals ontzettend veel gebruikers als klacht hebben:

• Dit is niet praktisch onbeperkt internetten. Theoretisch gezien kan ik oneindig blijven internetten, maar dan moet ik constant het pakket aanvullen. 
    In deze tijd zit ik met frustratie thuis te werken. Ik moet constant rekening houden om het verbruik zo laag mogelijk te houden. Ik hou ervan om 's avonds lekker te kunnen gamen, of even Netflixen. Thuis wil de rest dat ook graag doen. Maar wanneer er een update komt die van het internet moet komen, zijn we met enkele uurtjes zo'n 40gb verder. Kortom, met een gezin ben je zo door het pakket heen. 
  • Onlangs heb ik een aanbieder gevonden, welke geen gebruik maakt van F.U.P, waar ik wel écht onbeperkt kan internetten. Deze is duurder, maar dan kan ik wel daadwerkelijk onbeperkt internetten. Echter, om over te kunnen stappen, verwachten jullie een koopsom oid. Dit vind ik niet fair. 
  • De snelheid is zeer beperkt. Ik heb een paar honderd euro neergelegd om een supersnelle 4G router, via T-mobile, te krijgen. Maar vervolgens pompen jullie er nog geen kwart van doorheen. 
  • In deze tijd had ik wel een bericht oid verwacht dat men bezig is met een oplossing gezien het gebruik van de meesten onder ons erg naar boven is geklommen. 

Kortom: Wat mogen wij verwachten van T-mobile. Deze klachten zie ik al jaren voorbij komen, maar tot op heden is er nog niets gebeurd..

Reputatie 6
Badge +6

​Hi ​​@NBoek 

Dankjewel voor het delen van jouw feedback, Ik denk dan ook graag met je mee in oplossingen! 

Een klacht kun je indienen op de manier die voor jou het prettigst is, dat mag dus ook hier op de community! Wanneer je dit toch liever op een andere manier doet, hebben we op deze pagina alle contactmogelijkheden op een rijtje gezet. Wil je toch graag een brief naar ons sturen? Ons postadres is T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag

Ik kan me heel goed voorstellen dat het verbruik even wat anders is in deze bijzondere tijd, vooral nu is de reden voor GB aanvullers meer dan nodig! We proberen op deze manier oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Natuurlijk sturen we je sms’jes wanneer je GB’s (bijna) op zijn. Wanneer we dit niet doen moet je weer terug naar de kleinere bundels met een vast limiet per maand. Daar wordt je ook niet gelukkig van toch? :slight_smile: We zijn aan het kijken naar mogelijkheden, maar we willen ook dat iedereen gebruik kan maken van het Unlimited abonnement waardoor we ook het netwerk willen garanderen en voorkomen dat er (commercieel) misbruik van gemaakt wordt. 

Voor heel veel gebruikers is 4G voor thuis een ideaal pakket, wanneer je hobby gamen is en meerdere gezinsleden veel gebruik maken van het internet, is het logisch dat je vrij snel door het pakket heen bent. In de toekomst zou dan een ander pakket wellicht beter bij jouw situatie passen, dit begrijp ik helemaal! Natuurlijk zullen wij nooit zomaar een abonnement afsluiten zonder dat jij op de hoogte bent van alle voorwaarden. Omdat jij een contractuele verplichting met ons hebt getekend voor dit contract én de bijbehorende voorwaarden, kan ik dit ook niet zomaar voor je opzeggen. 

Wél is overal een oplossing voor en daar help ik je dan ook met alle liefde in verder! Wanneer je echt niet tevreden bent over 4G voor thuis, laat je het mij dan weten? Ik geef je dan alle duidelijkheid hoe voor jou het afkopen van een contract eruit komt te zien. 

Hopelijk heb je zo voldoende informatie, mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!  

Reputatie 7
Badge +17

Hi @appie5 

Bij 4G voor thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB. Als dit op is krijg je net als bij mobiel een dag tegoed van 5 GB en daarna heb je de gratis 2 GB aanvullers die je zo vaak je wilt kan activeren.

Reputatie 5
Badge +4

Weet iemand of het aantal Gig's van 100Gb omhoog gaat? Halverwege de maand heb ik dit al gebruikt en de aanvuller per dag van 2Gb is te weinig.

Indien dit niet wordt verhoogd wordt zal ik mijn abonnement gaan opzeggen.

Mobiel internet is nog geen volwaardig alternatief voor een vaste internetverbinding, wat beter bij jouw verbruik lijkt te passen. T-Mobile moet natuurlijk wel de netwerkbelasting zodanig beperken dat iedereen voldoende bandbreedte kan gebruiken. 

Reageer