Beantwoord

4G voor thuis valt vaak uit

  • 10 september 2020
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Hoihoi,

 

Ik heb sinds enkele weken last dat mijn internet er elke dag rond 10 uur s’avonds eruit knalt. en dan moet ik de modem uitzetten en dan opnieuw opstarten en dan doet die het weer. ik heb al 2x mijn modem opnieuw ingesteld in ik word het ondertussen wel een beetje beu. Hierbij de logs nadat ik de router opnieuw ingesteld. 

 

Ik hoop dat jullie tips hebben voor mij en me verder kunnen helpen :yum:

 

Groet,

Manolito Wassink

icon

Beste antwoord door Evy 11 september 2020, 12:35

Hi @ManolitoWassink 

Goed dat je dit laat weten, wel zo belangrijk dat je stabiele dekking ervaart. Ik wil je daarom adviseren om een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaat dit vervolgens tot de bodem uitzoeken! Zodra er na de dekkingsklacht meer informatie is, zullen zij ook persoonlijk contact opnemen met jou. 

Ik hoop dat het wordt opgelost. Houd je ons op de hoogte?:smile:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @ManolitoWassink 

Goed dat je dit laat weten, wel zo belangrijk dat je stabiele dekking ervaart. Ik wil je daarom adviseren om een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaat dit vervolgens tot de bodem uitzoeken! Zodra er na de dekkingsklacht meer informatie is, zullen zij ook persoonlijk contact opnemen met jou. 

Ik hoop dat het wordt opgelost. Houd je ons op de hoogte?:smile:

Reputatie 5
Badge +11

@ManolitoWassink dat klopt, mobiele sessies worden na 24 uur altijd even “vernieuwd” bij T-Mobile. Na een paar minuten herstelt de verbinding zichzelf weer. Je kunt dit dus voorkomen door bijv. de modem eenmalig op een tijdstip 's nachts te herstarten, dan zal deze iedere 24 uur rond dat tijdstip de verbinding opnieuw opbouwen. Alternatief is om een tijdschakelaar op het modem te zetten op een tijdstip in de nacht. Meer details lees je hier: https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/4g-voor-thuis-valt-steeds-weg-308514?postid=1485128#post1485128

Reageer