Beantwoord

5g bundel

  • 24 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Goedendag,

 

Heb paar dagen geleden een 5g bundel geactiveerd, maar heb tot op heden nog geen 5g verbinding. Heb een Note 20 Ultra met de laatste software update.

Woon in regio Heerhugowaard die volgens de dekkingskaart aangeeft dat 5g beschikbaar is. Is deze misschien toch niet geactiveerd?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 augustus 2020, 20:59

Hallo @Roxxane

Volgens de klantenservice zijn er door het hele land storingen met 5G waardoor het nauwelijks of niet werkt. Voorlopig zul je het dan moeten doen met 4G.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Roxxane

Volgens de klantenservice zijn er door het hele land storingen met 5G waardoor het nauwelijks of niet werkt. Voorlopig zul je het dan moeten doen met 4G.

 

Reageer