Beantwoord

5G opties mobiele data niet zichtbaar op iphone 12 pro max

• 30 januari 2021
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

Sinds gisteren heb ik een nieuwe iPhone 12 Pro Max, maar 5G werkt niet/is niet beschikbaar. 

Op internet vind ik dat ik bij instellingen/opties mobiele data moet selecteren om bij de 5G optie te komen. 
maar deze is niet zichtbaar op mijn iphone 12 pro max 

de klantenservice is al 2 dagen telefonisch niet of nauwelijks bereikbaar, de chat is een aanfluiting en via Twitter krijg ik ook geen reactie meer. 

heeft iemand hier tips ? 

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 31 januari 2021, 00:43

Klik op “Primair” en vervolgens op “Gesprekken en data”, daar vind je de keuze voor 5G.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Finalmente  Welkom, heb je ook gekeken bij de optie “Roaming aan’?

Daar vind je de keus gesprekken en data, daar zie je 5G On 5G Auto en 4G

Zet wel even je WiFi uit als je wil testen. 
Ik heb dezelfde telefoon maar geen 5G abonnement dus ik kan het verder niet voor je testen.

Laat even weten of het zo lukt. Let er wel op dat volgens zeggen de batterij sneller leeg is bij standaard 5G.

Groetjes

Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' > 'Opties mobiele data' > Gesprekken en data daar kan je hem op 5g zetten. Maar Wanneer je twee lijnen in dual simmodus gebruikt, wordt 5G op geen van beide lijnen ondersteund en wordt er teruggevallen op 4G LTE

Hallo @Finalmente  Welkom, heb je ook gekeken bij de optie “Roaming aan’?

Daar vind je de keus gesprekken en data, daar zie je 5G On 5G Auto en 4G

Zet wel even je WiFi uit als je wil testen. 
Ik heb dezelfde telefoon maar geen 5G abonnement dus ik kan het verder niet voor je testen.

Laat even weten of het zo lukt. Let er wel op dat volgens zeggen de batterij sneller leeg is bij standaard 5G.

Groetjes

Roaming is ook niet zichtbaar. Heel vreemd allemaal 

Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' > 'Opties mobiele data' > Gesprekken en data daar kan je hem op 5g zetten. Maar Wanneer je twee lijnen in dual simmodus gebruikt, wordt 5G op geen van beide lijnen ondersteund en wordt er teruggevallen op 4G LTE

Zoals ik al zei : Op internet vind ik dat ik bij instellingen/opties mobiele data moet selecteren om bij de 5G optie te komen. 
maar deze is niet zichtbaar op mijn iphone 12 pro max 

Reputatie 7
Badge +20

@Finalmente  Mmm Roaming niet zichtbaar is vreemd. 
Maak eens een back-up en installeer opnieuw. Werkt je simkaart wel goed? Is te testen in een andere telefoon 

Het vreemde is dat ik die hele optie niet heb 🤷🏼‍♂️
mij heb een Esim, dus ik kan niet wisselen naar een andere telefoon. 

ik ga maandag maar weer bellen met Tmobile 😡 

Reputatie 5
Badge +5

Klik op “Primair” en vervolgens op “Gesprekken en data”, daar vind je de keuze voor 5G.

Het kan ook zijn dat de apn niet op smartsites.t-mobile staat. 

Dit was de oplossing. Nu werkt het. 

Bedankt allemaal voor de hulp. 

Reageer