Beantwoord

5G werkt niet

  • 20 november 2020
  • 5 reacties
  • 435 Bekeken

Sind kort heb ik een T-Mobile GO unlimited abonnement. In dit abbonnement zou 5G inclusief zijn. Echter heb ik nog geen 5G verbinding op mijn telefoon. 

Ik heb de Galaxy S10 5G (SM-G977). Geen veel voorkomende telefoon met wel één met 5G mogelijkheden. Volgens de dekkingskaart zou 5G moeten werken bij mij thuis en op het werk. Is er iets wat ik over het hoofd zie waarom 5G niet zou werken?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 november 2020, 10:16

Hallo @Daniel123 

Waar heb je deze toestel gekocht?

Op Belsimpel staat dus dat je in de Benelux geen gebruik van 5G kunt maken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Daniel123 

Waar heb je deze toestel gekocht?

Op Belsimpel staat dus dat je in de Benelux geen gebruik van 5G kunt maken.

@Waqqas 

Dit toestel heb ik ongeveer 6 maanden geleden besteld bij Belsimpel.

https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s10-5g-g977

 

Reputatie 7
Badge +18

@Daniel123 

Als je de beschrijving leest op Belsimpel dan staat er in dat je geen gebruik van 5G in de Benelux kan maken.

Ouch dat doet zeer. Dus stel dat als ik naar Engeland ga, mijn 5G perfect werkt?

 

Reputatie 7
Badge +18

@Daniel123

Er staat alleen in de Benelux niet dus dat is nog even testen, het kan zo zijn dat dit toestel geïmporteerd is uit een ander land en daarom de frequenties niet worden ondersteund. Dat doet Belsimpel wel vaker het verkopen van niet Nederlandse toestellen (firmware).

Reageer