Beantwoord

7 november alle betaald 80,30. plus deze maand ook

• 10 februari 2021
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Goede morgen had sms gekregen dat ik 80,30 moest betalen heb ik gedaan heb via fb gevraagt waarom mij verbinding nog niet deed  toen zeide ze dat ik 7 november niet heb betaald terwel ik 1 november 2020 heb betaald

icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2021, 12:43

Hi @mieke17 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat de factuur van november nog openstaan. De betaling die je toen had gedaan was verrekend met de factuur ervoor en dus staat november nog open. Op My T-Mobile zie je precies welke factuur je nog moet betalen. Ik zou je adviseren om dat zo snel mogelijk over te maken om een blokkade te voorkomen. 

Ik hoop dat je zo verder komt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mieke17 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat de factuur van november nog openstaan. De betaling die je toen had gedaan was verrekend met de factuur ervoor en dus staat november nog open. Op My T-Mobile zie je precies welke factuur je nog moet betalen. Ik zou je adviseren om dat zo snel mogelijk over te maken om een blokkade te voorkomen. 

Ik kan dat pas einde van maande doen ik heb alle bedrag november gestuurd ik kan niet 2 keer betalen terwel alle heb over gemaakt

Heb alle blokkade terwel alle weer 80,30 heb betaald

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mieke17 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Het bedrag wat je toen had overgemaakt was verrekend met een ander factuur wat nog openstond dus was niet verrekend met de factuur van november. Daardoor staat de factuur van november open en die moet dus nog voldaan worden. Op My T-Mobile zie je het exacte bedrag wat nog openstaat van de factuur van november. 

Reageer