Beantwoord

Abonnement verlengen

• 13 mei 2020
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben al jaren trouwe klant bij T-Mobile en wil mijn abonnement weer gaan verlengen.
Nu wil ik een Samsung S20 Ultra 5G toestel met mijn huidige abonnement.
Ik heb op GSMWEB gekeken en daar kom ik veel goedkoper uit dan bij T-Mobile zelf.

Bij T-Mobile moet ik € 189 bij betalen voor een abonnement van maandelijks € 66.50.
En als ik dit bedrag bij GSMWEB ga betalen ( € 189 ) dan heb ik een maandelijks bedrag van € 48.77.

Ik vind dit verschil wel erg veel. Kan iemand mij dit uitleggen hoe dat kan. 
Want ik wil graag toch bij T-Mobile blijven maar als dit daadwerkelijk zo is dan ben ik toch geneigd om T Mobile te vrlaten.

Mvg

C.Tas

icon

Beste antwoord door CrisTien 13 mei 2020, 14:23

Beste @cemtas58 Welkom in de community.

De verklaring is simpel. GSMWEB En meer van die bedrijven kopen heel groot in en kunnen dus meer kortingen geven.

Je kan ook via Gsmweb een abonnement afsluiten bij T-Mobile.

Let er wel op dat alles goed staat op die site en het geen recycle deal is want die deals komen aanzienlijk goedkoper uit.( ook bij TM) 

https://www.gsmweb.nl/t-mobile/samsung

Groetjes.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @cemtas58 Welkom in de community.

De verklaring is simpel. GSMWEB En meer van die bedrijven kopen heel groot in en kunnen dus meer kortingen geven.

Je kan ook via Gsmweb een abonnement afsluiten bij T-Mobile.

Let er wel op dat alles goed staat op die site en het geen recycle deal is want die deals komen aanzienlijk goedkoper uit.( ook bij TM) 

https://www.gsmweb.nl/t-mobile/samsung

Groetjes.

Klopt ja,

Voorbeeld die ik noem is ook een t mobile abonnement bij GSMWEB.
En het is geen recycle deal.

Ik vind het verschil alleen wel veel vandaar dat ik dit even wil delen.

En ook apart dat GSMWEB veel meer inkoopt dan T Mobile waardoor ze het goedkoper krijgen?

Reputatie 7
Badge +15

Op de website van gsmweb heb je ook klanten van alle grote providers in Nederland. Op de T-mobile website komen uitsluitend klanten van T-mobile.

Dus dat betekent dat de grote meerderheid zijn abonnementen afsluit via GSMWEB? GSMWEB besteld dus meer samsung telefoons dan T Mobile?
Wat ik weet is dat iedereen juist bij de Provider zelf een abonnement wilt afsluiten omdat dat meer vertrouwen geeft. Maarjah ik wil daar niet verder mee discussiëren eigenlijk.
Het ging er meer om dat het verschil best groot is tussen gsmweb en t mobile. 
En een duidelijke antwoord heb ik niet gekregen nog. 

Reputatie 7
Badge +20

@cemtas58 Bel.simpel, mobie.nl GSm.web ze zijn allemaal even betrouwbaar.

Veel mensen maken er gebruik van als ze ook een telefoon willen kopen.

Het is maar net wat je gewend bent.

Zijn leuke kortingen, ik zou zeggen maak er gebruik van zolang je maar bij het beste netwerk van NL blijft🤣

Groetjes en fijne avond. 

Reageer