Beantwoord

Activatie esim in het buitenland

• 10 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Ik ben een groot gedeelte van mijn werk in het buitenland (Spanje). Nu heb ik daar een nieuw esim geschikt toestel gekocht. Wanneer ik mij gewone simkaart omwissel naar een esim, moet ik dan in Nederland zijn om deze te activeren zoals dit met een gewone simkaart het geval is?

Volgens de website kan ik deze in My-TMobile activeren, maar er staat niet bij of je in Nederland moet zijn.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 oktober 2020, 20:12

Hallo @Poppelaars 

Dat zou geen probleem moeten zijn activeren in Spanje, je ontvangt wel een verificatie code op je oude simkaart.

Esim activeren

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Poppelaars 

Dat zou geen probleem moeten zijn activeren in Spanje, je ontvangt wel een verificatie code op je oude simkaart.

Esim activeren

Alvast bedankt voor uw reactie. 

Nu rest mij nog de vraag: vanuit My TMobile kan ik de esim niet bestellen omdat ik geen beheerder ben.

Wanneer mijn telecombeheerder dit voor mij doet (gewone sim omwisselen voor esim), hoe ontvang ik dan de QR code om te installeren en te activeren?

Reputatie 7
Badge +18

@Poppelaars 

Op deze manier wordt deze zichtbaar in je T-Mobile account of je ontvangt hem per post.

Gebruik wel ingebouwde QR scanner via instellingen en dan nieuwe abonnement toevoegen, een app doet het mogelijk niet.

Reageer