Beantwoord

Al maanden deels onbereikbaar met meerdere zakelijke nummers

  • 18 december 2019
  • 44 reacties
  • 893 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 55 reacties

Beknopte omschrijving;

 

Zakelijke klant met 2 bedrijven. 

Bedrijf A met 5 zakelijke mobiele telefoon aansluitingen (@work)

Bedrijf B met aleen Tmobile thuis internet

 

Probleem zit ‘m in de mobile telefoon aansluitingen (3 van de 5).

Degene die mij belt krijgt “Het nummer wat u probeert te bereiken is niet bereikbaar” te horen. Vervolgens krijg ik een half uur/uur/2 uur/enige tijd later allemaal ‘gemiste oproep’ -SMS berichtjes binnen van nummers die mij hebben geprobeert te bellen…  En dit dus niet op 1, maar op meerdere telefoons van mijn zakelijke @work aansluiting.

 

Hier nu al zeker een dik jaar veel last van. Al meerdere keren een winkel ingestapt / klantenservice benadert. Via de winkel het probleem laten ‘escaleren’ bij de technische dienst, allerlei onderzoeken die losgelaten zijn op bereikbaarheid/signaalsterkte. Meerdere telefoons vervangen, simkaarten vervangen, zo een beetje alles gedaan wat ik heb kunnen doen, en wat de winkel voor mij kon doen. Klantenservice kwam structureel niet verder dan “ we geven het door - we hopen op een oplossing” 

 

conclusie: probleem is niet te vinden/op te lossen.

 

Dus, al maanden ben ik klant van tmobile, betaal voor 5 mobiele telefoons (tegen de 400 eur/maand) en ben op 3 van die 5 zakelijke nummers op grote delen van de dag gewoonweg niet te bereiken. Als zakelijke klant hoef ik denk ik niet uit te leggen wat dit voor een (o.a. financieel) negatief effect heeft en daar ga ik het ook verder maar niet over hebben - slecht voor de bloeddruk.

 

Mijn oplossing? WEG bij Tmobile.   

Weg naar een andere aanbieder met nummerbehoud die wel een werkende aansluiting kan garanderen. Dit dan ook meedere keren besproken met tmobile, met als enige antwoord; ‘U zit nog aan een contract vast’   

Na al die maanden wanprestatie vanuit Tmobile / het verzuimen mij goede dienst te verlenen en dit niet te willen oplossen mag ik alleen maar weg als ik het zooitje afkoop. Te bizar voor woorden. 

Tmobile houdt graag het handje op voor de centjes, maar als er iets niet werkt en ze weten er geen oplossing voor trekken ze zich terug/verbergen ze zich achter een grote dikke muur waar vanachter ‘wel je maandelijke abonnement blijven betalen!!” geschreeuwd wordt.

 

Ik geloof dat er hier een handjevol moderators ronddoolt met mogelijkheden om dossiers in te kunnen zien. Ik nodig deze mensen uit om mijn -inmiddels formaatje Bijbel- dossier even in te duiken om te kunnen aanschouwen hoe slecht Tmobile mij als zakelijke klant helpt/geholpen heeft.  

Veel leesplezier!

icon

Beste antwoord door Hajar 19 december 2019, 10:18

Hi @Yaroon 

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je gister nogmaals een collega hebt gesproken. Die heeft je case geëscaleerd om ervoor te zorgen dat onze netwerk specialisten het zo snel mogelijk oppakken. Ik wil je daarom nog even om geduld vragen. Ik weet zeker dat onze specialisten hun best voor je gaan doen.  

 

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yaroon 

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je gister nogmaals een collega hebt gesproken. Die heeft je case geëscaleerd om ervoor te zorgen dat onze netwerk specialisten het zo snel mogelijk oppakken. Ik wil je daarom nog even om geduld vragen. Ik weet zeker dat onze specialisten hun best voor je gaan doen.  

 

Reputatie 2

 Hallo 

T-mobile is een onderneming dat vol zit met begrip, lieve woordjes en mooie beloftes, echter blijft het bij deze woordjes en gebeurt er verder ( al dik een jaar!) voor mij helemaal niets.

 
Het stukje text wat je hebt opgeschreven 11 dagen geleden is inmiddels al een stuk of 10x eerder aan mij medegedeeld, zowel verbaal als schriftelijk.  Ondertussen in die 11 dagen tijd ben ik op meerdere nummers voor zakelijke aangelegenheden vele malen onbereikbaar geweest en hier zakelijk gezien enorme hinder van ondervonden. In die 11 dagen geen kik van iemand van T-Mobile over mijn probleem gehoord. Ik had ook niet anders verwacht. Ook verwacht ik geen oplossing, want stel je voor dat ze dan moeten gaan uitleggen waarom ik hier een jaar op heb moeten wachten. 

Voor zakelijke klanten is T-Mobile totaal niet rijp en met mijn post hier was dan ook mij bedoeling de potentiële zakelijke klant te waarschuwen, en niet eens zo zeer voor mijzelf een oplossing te vinden, want die gaat er gewoonweg niet komen.

 

Zolang je T-Mobile wil gebruike  om Truus de buurvrouw te appen om haar mooie plantenbak of Keesje te bellen over zijn nieuwe spijkerbroek zit je er wel goed.

Wil je wat serieuzer te werk gaan en ben je van zakelijke mobiliteit afhankelijk moet je er ver - hee l - heel erg ver van wegblijven!  

 

Ik heb overigens na een jaar aangeboden voor ontbinding van het contract van al mijn zakelijke nummers.  Toen ging medewerker in kwestie een beetje grinniken en begon direct over “afkopen” en wilde geld zien. Dit ondanks al mijn geleden schade.   
 

Maar hey - Hayar … vraag het nog even na! ;) 

Reputatie 5
Badge +11

@Yaroon

Om toch nog even proberen concrete hulp te bieden als “klant-helpt-klant”:

  • Als je belt, zie je dan 4G of 3G in je scherm? Sommige telefoons die nog geen Bellen over 4G ondersteunen, schakelen tijdens oproepen terug naar 3G. In sommige gebieden leidt dit tot gemiste oproepen omdat het toestel niet goed terug kan schakelen naar 3G en de oproep weigert.
  • Mocht je nu bellen over 4G, helpt het dan als je de instelling “Bellen over 4G” uitschakelt? Je belt dan zoals voorheen weer over 3G (je dataverbinding blijft dan uiteraard wel gewoon 4G).
  • Heb je al geprobeerd om Bellen over Wifi te activeren (sinds een paar maanden beschikbaar voor alle zakelijke klanten op ondersteunde telefoons)? Dit zou, zeker in gebieden waar de dekking ondermaats is, een betere bereikbaarheid moeten geven met geen/minder gemiste oproepen als gevolg. Enige voorwaarde is dat je WiFi verbinding snel en stabiel is, en dat 4G bellen op je telefoon ook aan staat (anders kan een gesprek niet overgedragen worden van WiFi naar het mobiele netwerk als je buiten het bereik van je WiFi netwerk komt).
Reputatie 2

Dank voor de hulp;

 

  • ja.  Bovenstaande geprobeerd 
  • nieuwe telefoons ontvangen
  • nieuwe simkaarten ontvangen
  • via escalatie bereikbaarheid onderzoek ondergaan
  • Allerlei stappen samen met de winkel doorlopen
  • allerlei stappen via klantenservice doorlopen
  • datgene wat door mij smeekbede in werking is gesteld achter de schermen ( althans, dat denk ik dan...) afgewacht - zonder resultaat 

 

...met als conclusie;

al een dik jaar betalende zakelijke klant -

á +/- €400 waarvan 3 nummers niet of nauwelijks bereikbaar zijn en er gebeurt he-le-maal niets.  
 

Ik sta volledig machteloos, kan geen kant op en moet het leidzaam allemaal accepteren en ondergaan. 

Reputatie 5
Badge +11

Pff wat irritant… 

Ik ken de details verder niet, maar is dit niet gewoon een kwestie van contractbreuk (onbereikbaarheid van jouw aansluiting) van T-Mobile's kant en nalatigheid in de afhandeling van je klacht? Dan moet je toch direct onder je contract uit kunnen lijkt me (als je je toestel iedere maand deels betaalt, komt er wel een afkoopsom, maar voor de abonnementskosten zou geen afkoopsom moeten zijn)? Als dat niet lukt via T-Mobile zelf, dan evt. met een externe partij?

Ondersteunt je toestel dual SIM? Dan zou je een prepaid SIM kunnen kopen van een andere provider en je T-Mobile nummer doorschakelen naar dat nummer, dan ben je in ieder geval bereikbaar voor binnenkomende oproepen. Uitgaand kan je dan wel gewoon bellen met je T-Mobile nummer (er vanuit gaande dat dat wel lukt).

Reputatie 2

Pff wat irritant… 

Ik ken de details verder niet, maar is dit niet gewoon een kwestie van contractbreuk (onbereikbaarheid van jouw aansluiting) van T-Mobile's kant en nalatigheid in de afhandeling van je klacht? Dan moet je toch direct onder je contract uit kunnen lijkt me (als je je toestel iedere maand deels betaalt, komt er wel een afkoopsom, maar voor de abonnementskosten zou geen afkoopsom moeten zijn)? Als dat niet lukt via T-Mobile zelf, dan evt. met een externe partij?

Ondersteunt je toestel dual SIM? Dan zou je een prepaid SIM kunnen kopen van een andere provider en je T-Mobile nummer doorschakelen naar dat nummer, dan ben je in ieder geval bereikbaar voor binnenkomende oproepen. Uitgaand kan je dan wel gewoon bellen met je T-Mobile nummer (er vanuit gaande dat dat wel lukt).

 

5x nieuwe iPhone in 1x afkopen, dit terwijl ik net begonnen was aan een nieuw bedrijf met de nodige investeringen. Was destijds een iets te groot bedrag. Zo even €5000 uit de mouw schudden is helaas lastig.  Tijdje later was er al een paar honderd euro betaald voor alle telefoons en waren ze bij T-Mobile nog “hard” aan het werk het probleem te verhelpen. Telefoons inleveren en het betaalde geld terug krijgen was ook niet mogelijk.  Ik zat dus vast.  
 

Inmiddels heel wat maandjes verder en T-Mobile onterecht heel wat centjes ontvangen voor een service dat met grote vlagen niet of nauwelijks werkt.  Zo zie je maar dat je eigenlijk maar een sukkeltje bent en een bedrijf met dit soort dubieuze praktijken gewoon wegkomt.  

Reputatie 2


 

Overigens wel fijn dat t-mobile een community forum heeft. Zo kan de ander meelezen waar T-Mobile toe in staat is en de gemiddelde gebruiker blij maar zijn als er geen problemen aanwezig zijn. Je bent gewoonweg keihard de sjaak als er iets is.   Ook het T-Mobile team hier blijft (zoals verwacht) verdacht stil…      
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yaroon,

Ik heb geen update ten opzichte van het vorige bericht van mijn collega Hajar. Ik zie wel dat mijn collega's nog steeds druk bezig zijn met het onderzoek van jouw problemen, dus daar blijven ze gewoon stug in doorgaan. Dit kan ik verder niet voor je versnellen, maar als er andere vragen zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reputatie 2

Hi @Yaroon,

Ik heb geen update ten opzichte van het vorige bericht van mijn collega Hajar. Ik zie wel dat mijn collega's nog steeds druk bezig zijn met het onderzoek van jouw problemen, dus daar blijven ze gewoon stug in doorgaan. Dit kan ik verder niet voor je versnellen, maar als er andere vragen zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

 

Waarom moet ik al langer dan een jaar wachten op een oplossing? Ik heb al zo vaak hierover aan de bel getrokken.  Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat de geloofwaardigheid een niet al te hoog niveau haalt als je zinnen opschrijft met daarin woorden als “druk”, “stug”, “werk”. Ik wil het wel geloven maar na een jaar is dat toch enigszins een lastige opgave!

 

Als T-Mobile niet in staat of capabel is mijn probleem te verhelpen, waarom doen ze er dan niets aan?  T-Mobile heeft zoals jij dat doet wat standaard copy/paste-antwoorden om vervolgens niets meer van zich te laten horen, verscholen in een donker hoekje, in de hoop dat ik het maar zo laat of zelf maar eieren voor m’n geld kies, of dat het uit zichzelf oplost/overwaait.

 

ik ben het zat, en mijn zakenpartners zijn dat ook. 
 

 

Reputatie 2

…..een dikke 2 weken verder sinds ik het hier geplaatst heb…..

 

 

Hi @Yaroon,

Ik heb geen update ten opzichte van het vorige bericht van mijn collega Hajar. Ik zie wel dat mijn collega's nog steeds druk bezig zijn met het onderzoek van jouw problemen, dus daar blijven ze gewoon stug in doorgaan. Dit kan ik verder niet voor je versnellen, maar als er andere vragen zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!


Ik wil even tussendoor melden dat ik hoop dat die collega’s wel hun eigen gezondheid en zorg in acht nemen.  
Los van dat ik al een dik jaar wacht op een oplossing moet ik wel respecteren dat ik nu een nieuw kanaal aangesproken heb over mijn probleem, namelijk dit forum. Nieuw kanaal/nieuwe invalshoek/nieuwe mensen. Dat kost nou eenmaal extra tijd, toch?


2 weken lang stug/druk/hard werken aan mijn probleem is namelijk erg inspannend. ...ik zie ze liever niet met een burn-out thuis zitten.   Misschien dat je dit aan die collega’s kan melden.
Ondertussen neem ik dan mijn onbereikbaarheid wel voor lief :)    
 


Op een serieuze noot;

dit is nou precies wat ik bedoel;   TMobile voert gewoon geen ene malle moer uit en nu kan iedereen die op dit topic klikt lezen hoe kansloos dit bedrijf omgaat met een ernstig probleem.  
Ze laten je gewoon creperen. Een dikke 2 weken (eigenlijk in totaal een dik jaar) “werken”, “er hard mee bezig zijn” en geen enkele vorm van communicatie over de gang van zaken of een oplossing/resultaat is in mijn optiek de klant bedriegen. 
 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

Hi @Yaroon 

Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je gister nogmaals een collega hebt gesproken. Die heeft je case geëscaleerd om ervoor te zorgen dat onze netwerk specialisten het zo snel mogelijk oppakken. Ik wil je daarom nog even om geduld vragen. Ik weet zeker dat onze specialisten hun best voor je gaan doen.  

Hoe zit het met die “escalatie”?  Hebben die netwerk specialisten vakantie?  Ben wel benieuwd waarom het 15 dagen duurt voor een zakelijke klant met meerdere aansluitingen er überhaupt iets over hoort.  
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yaroon 

Excuses dat het zo lang duurt! Ik zie dat onze specialisten om nieuwe voorbeelden vragen. Kun je mij een privébericht sturen met de nummers waar het om gaat? Dan maak ik een nieuwe case aan zodat het sneller wordt opgepakt. Nogmaals excuses voor de gang van zaken.

Reputatie 2

Hi @Yaroon 

Excuses dat het zo lang duurt! Ik zie dat onze specialisten om nieuwe voorbeelden vragen. Kun je mij een privébericht sturen met de nummers waar het om gaat? Dan maak ik een nieuwe case aan zodat het sneller wordt opgepakt. Nogmaals excuses voor de gang van zaken.


Het duurt al meer dan een jaar,  heb onderhands eeltbulten gekregen van al die excuses. 

Waarom niet het dossier erbij halen om te zien om welke nummers het precies gaat? Je gaat mij toch niet vertellen dat na ál die tijd en moeite wat ik er in gestopt hebt nu nergens een notitie te vinden is?

 

…….. waar zijn jullie daar in Jezus naam aan het doen daar met zijn allen!?!?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yaroon 

De specialisten geven aan dat ze recentere voorbeelden nodig hebben vandaar mij vraag. Dus als je die kan doorgeven met datum dan kunnen zij direct verder met hun onderzoek. 

Reputatie 2

Hallo,

 

zoals gevraagd de 3 zakelijke aansluitingen waarvan overduidelijk is dat zij op grote delen van de dag met vlagen geheel niet bereikbaar zijn;

-wordt doorgestuurd naar Hajar-

 

de overige 2 aansluitingen worden niet/nauwelijks  gebruikt voor bel-doeleinden is het is dus niet bekend of ze dezelfde problemen hebben.

 

Ik wil nogmaals benadrukken dat deze weg al meerdere keren bewandeld is en het al meerdere keren duidelijk is geworden dat T-Mobile geen oplossing kan (of wil) vinden voor dit enorme probleem.   Ik vind het dan ook extreem storend dat de reeds bekende informatie opnieuw doorgegeven moet worden ondanks dat het probleem al zo vaak is aangekaart. Maken ze geen dossiers aan? Of worden de gevallen waar T-Mobile geen oplossing voor heeft de versnipperaar in geduwd?


Omdat ik hier al een dik jaar mee worstel is het overduidelijk dat dit geen oplossing gaat krijgen. Het enige wat T-mobile Zou kunnen doen is tegemoetkomingen voor de geleden schade, contract ontbinden en het resterende bedrag wat afgekocht zou moet worden kwijtschelden en een vlekkeloze overgang met nummerbehoud naar een andere provider verzorgen

 

Reputatie 7
Badge +20

Dankjewel @Yaroon 

Ik heb dit direct doorgezet! Ik hoop ook dat het ze je zo snel mogelijk van een oplossing voorzien. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reputatie 2

Dankjewel @Yaroon 

Ik heb dit direct doorgezet! Ik hoop ook dat het ze je zo snel mogelijk van een oplossing voorzien. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!


Geen vragen, wel advies

 

ik stel voor om te beginnen aan een pakket met oplossingen wat T-Mobile mij kan gaan aanbieden.
 

 Ik zou graag willen weten wat ik als Zakelijke Klant kan verwachten voor het niet werkzaam krijgen van een dienst volgens de getekende overeenkomst, en wat voor een oplossing er komt voor het feit dat ik dit al een dik jaar ervaar.  

 

aangezien ik al weet wat de uitkomst zal zijn is het handig om hier alvast op voor te bereiden 

 

Reputatie 2

Ik kreeg overigens net te horen van een zakenpartner dat er een e-mail was ontvangen over het probleem.  Daarin stond dat de beheerder (dat ben ik) benaderd was, echter was persoon in kwestie niet bereikbaar per telefoon…

 

……..dus TMobile probeert mij te bellen over het probleem. 

 

bellen?

 

👍

 

goed bezig daar!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yaroon 

Ik heb gevraagd of ze per mail contact met je opnemen. Is dat goed? Als je wel bereikbaar bent op een ander nummer kun je mij die dan sturen in een privébericht?

Reputatie 2

Er is geen andere optie dan e-mail daar ik zoals dat hoop ik nu wel duidelijk is onbereikbaar ben met mijn duur betaalde zakelijke aansluiting van T-mobile.

...dat ik dan ook e-mails ontvang van T-Mobile dat men mij probeert te bereiken met de melding dat dat helaas niet lukt is toch wel een nieuw dieptepunt met een vleugje komedie en ironie.   

 

Enfin, ik heb nog een ander nummer :)

Ik gebruik ook T-mobile thuis in een ander bedrijf (restaurant, waar het ook slecht functioneert; een POS systeem wat regelmatig overhoop ligt met wegvallend WiFi ondanks €160 extra kosten voor het laten overkomen van een Genius monteur voor verbeteren v/d situatie en versterken WIFi in het pand - om vervolgens nog steeds met een slechte dienst te moeten werken) en in dit bedrijf is een T-Mobile Thuis vaste lijn aanwezig.  

Jammer genoeg kan ik door het hebben van geen bereik met mobiele telefoon die vaste lijn NIET doorschakelen naar mijn mobiele telefoon, met als gevolg dat gasten die willen reserveren o.i.d. niemand telefonisch aantreffen als er niemand in het restaurant aanwezig is. Ook hier hoef ik denk ik niet uit te leggen dat dit zakelijk gezien zeer onwenselijk is en ik al dik een jaar op meerdere vlakken vormen van derving en schade ervaar door T-Mobile. T-Mobile’s falen kent bij mij geen grenzen... 

Zoals is te lezen is het geen optie dit nummer door te geven als alternatief contact nummer.

Dus ja, e-mail is de enige optie… 😑

Reputatie 2

Gezien de bijzonder slechte ondersteuning en de tijd wat het mij kost, los van de financiële schade ben ik van mening dat alles wat met mijn situatie gebeurt publiekelijk bekend moet worden. Ik zal dan ook alle communicatie in dit topic posten zodat men ziet waar ik mee te maken heb. 

U heeft onlangs contact met ons gehad inzake uw probolemen met ons netwerk. Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken maar kregen u niet te pakken. 

Om ons netwerk voor u nog beter te kunnen onderzoeken ontvangen wij graag minimaal 3 recente voorbeelden per mobiel nummer dat deze problemen ervaart. 

U heeft in het verleden ook een netwerkcase laten aanmaken, en u heeft aan mijn collega doorgegeven per direct te willen ontbinden. Helaas kunnen wij dat pas eventueeel aan u aanbieden wanneer wij opnieuw ons netwerk voor u hebben gecontroleerd. 

iI ontvang graag per mobiel nummer minimaal 3 recente voorbeelden van gesprekken waar u problemen ervaarde. in deze voorbeelden moet staan; 

- Uw locatie op het moment van het gesprek (volledig adres) 
- De datum waarop het gesprek plaatsvond
- Tijdstip van het gesprek
- Het nummer dat u belde of door wie u werd gebeld
- Korte omschrijving van de issue

Wanneer wij deze voorbeelden van u ontvangen kunnen wij ons netwerk onderzoeken. 
 

 

Reputatie 2

Ik zal de e-mail kort en krachtig beantwoorden;  Open het dossier maar!. Meer dan genoeg info verstrekt door de maanden heen, voorbeelden/screenshots van gemiste oproepen verstrekt, etc.  
 

wordt vervolgd...

Reputatie 2

Ondertussen weer een poosje verder…  (en een maand sinds ik hier aan het belletje heb getrokken… een maand!)

 

Week geleden een e-mail dat ik niet bereikbaar ben per telefoon (goh...), daar op geantwoord dat ik graag een oplossing wil , eventueel icm een vorm van tegemoetkoming, gevolgd door ontbinding van het contract,.. maar nee.. het blijft muisstil bij onze vrienden van T-Mobile. 
 

Hajar, kan best dat je de waarheid spreekt dat je de melding krijgt van die netwerk specialisten dat ze ermee bezig zijn, maar kom op…    Dit is toch triest, of niet?   
 

Ik zou het denk ik niet erg vinden een reactie te ontvangen over mijn probleem.  En graag deze keer een andere reactie dan “uw nieuwe factuur van een kleine €400 staat voor uw klaar”  :)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yaroon 

Ik ben slechts de boodschapper en kan alleen zien dat ze het aan het onderzoeken zijn. Je kan ze nogmaals een e-mail versturen en daar kenbaar maken wat je graag als oplossing wilt. Ik heb je wensen hierboven ook aangegeven in je case. Ik hoop net zoals jij dat dit spoedig wordt opgelost!

Reputatie 2

Hi @Yaroon 

Ik ben slechts de boodschapper en kan alleen zien dat ze het aan het onderzoeken zijn. Je kan ze nogmaals een e-mail versturen en daar kenbaar maken wat je graag als oplossing wilt. Ik heb je wensen hierboven ook aangegeven in je case. Ik hoop net zoals jij dat dit spoedig wordt opgelost!

Ik denk niet dat jij het helemaal snapt in welk stadium ik verkeer tov het gestuntel van T-Mobile. Dat nonchalante wegwimpelen van klachten doe je maar bij andere klanten hier,  aub niet bij mij.

 

Nee! Ik stuur geen e-mail meer … volgens mij kan jij duidelijk lezen dat ik klaar ben met continue investeren van tijd in deze hopeloze situatie.  Ik heb al genoeg gedaan en ben de lakse houding compleet zat. Jij laat nu ook precies zien dat er gewoonweg geen interesse is.   Zien dat ze aan het onderzoeken zijn zeg je ?  Dat zie je al een maand? Wordt het niet eens tijd om na te vragen wat de status is?

  Dit stinkt naar onnodig onnoze tijd rekken voor wat voor absurde reden dan ook en jij doet er vrolijk aan mee …  als jij een boodschapper bent, doe dan je werk! Wat is de status!?

 

 

Reageer