Beknopte omschrijving;
Zakelijke klant met 2 bedrijven.
Bedrijf A met 5 zakelijke mobiele telefoon aansluitingen (@work)
Bedrijf B met aleen Tmobile thuis internet
Probleem zit ‘m in de mobile telefoon aansluitingen (3 van de 5).
Degene die mij belt krijgt “Het nummer wat u probeert te bereiken is niet bereikbaar” te horen. Vervolgens krijg ik een half uur/uur/2 uur/enige tijd later allemaal ‘gemiste oproep’ -SMS berichtjes binnen van nummers die mij hebben geprobeert te bellen… En dit dus niet op 1, maar op meerdere telefoons van mijn zakelijke @work aansluiting.
Hier nu al zeker een dik jaar veel last van. Al meerdere keren een winkel ingestapt / klantenservice benadert. Via de winkel het probleem laten ‘escaleren’ bij de technische dienst, allerlei onderzoeken die losgelaten zijn op bereikbaarheid/signaalsterkte. Meerdere telefoons vervangen, simkaarten vervangen, zo een beetje alles gedaan wat ik heb kunnen doen, en wat de winkel voor mij kon doen. Klantenservice kwam structureel niet verder dan “ we geven het door - we hopen op een oplossing”
conclusie: probleem is niet te vinden/op te lossen.
Dus, al maanden ben ik klant van tmobile, betaal voor 5 mobiele telefoons (tegen de 400 eur/maand) en ben op 3 van die 5 zakelijke nummers op grote delen van de dag gewoonweg niet te bereiken. Als zakelijke klant hoef ik denk ik niet uit te leggen wat dit voor een (o.a. financieel) negatief effect heeft en daar ga ik het ook verder maar niet over hebben - slecht voor de bloeddruk.
Mijn oplossing? WEG bij Tmobile.
Weg naar een andere aanbieder met nummerbehoud die wel een werkende aansluiting kan garanderen. Dit dan ook meedere keren besproken met tmobile, met als enige antwoord; ‘U zit nog aan een contract vast’
Na al die maanden wanprestatie vanuit Tmobile / het verzuimen mij goede dienst te verlenen en dit niet te willen oplossen mag ik alleen maar weg als ik het zooitje afkoop. Te bizar voor woorden.
Tmobile houdt graag het handje op voor de centjes, maar als er iets niet werkt en ze weten er geen oplossing voor trekken ze zich terug/verbergen ze zich achter een grote dikke muur waar vanachter ‘wel je maandelijke abonnement blijven betalen!!” geschreeuwd wordt.
Ik geloof dat er hier een handjevol moderators ronddoolt met mogelijkheden om dossiers in te kunnen zien. Ik nodig deze mensen uit om mijn -inmiddels formaatje Bijbel- dossier even in te duiken om te kunnen aanschouwen hoe slecht Tmobile mij als zakelijke klant helpt/geholpen heeft.
Veel leesplezier!
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik begrijp heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je gister nogmaals een collega hebt gesproken. Die heeft je case geëscaleerd om ervoor te zorgen dat onze netwerk specialisten het zo snel mogelijk oppakken. Ik wil je daarom nog even om geduld vragen. Ik weet zeker dat onze specialisten hun best voor je gaan doen.