Al meerdere dagen geen ontvangst - onveilige situatie

• 20 april 2021
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Ik en mijn partner hebben met onze mobiele telefoons al meerdere volledige dagen (exacte begindatum niet bekend) geen enkele verbinding binnenshuis en nauwelijks verbinding buitenshuis. We wonen op 200m van een mast en hebben normaliter prima bereik. NU dus niet en als we 100m van ons erf weg lopen dan hebben we wel bereik, dan komen we dus kennelijk al in het bereik van andere masten.

Aangezien we geen vaste lijn hebben en ik last heb van koliekpijn en geeft dit onveilige situaties. Als ik 112 zou moeten bellen dan zal dat wel lukken via KPN of Vodaphone maar ik moet mijn partner of buurvrouw kunnen bereiken als ik een aanval heb en zorg nodig heb. Het is voor mij echt van groot belang dat het zo snel mogelijk is opgelost. Dit geeft al dagenlang een onveilige situatie. 

Ik heb de storing al ingevoerd en er is op gereageerd, maar het is nog steeds niet verholpen. Het laatste bericht dat ik ontving was "Beste klant, na meerdere pogingen krijgen we je nog steeds niet te pakken. We willen je graag spreken. bel ons op... etc" Ja logisch. Ik heb geen bereik, tenzij ik wan de wandel ga en dat laat mijn gezondheid nu niet toe. Ik moet rusten Dus graag reacties per email of dit topic svp.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @AboNaarSimOnly 

Ik heb je case direct erbij gepakt en zie dat er momenteel een storing is op jouw locatie waardoor de verbinding instabiel is. Heb je de mogelijkheid om via Wifi te bellen? We zijn in ieder geval druk bezig om de storing te verhelpen. Excuses voor het ongemak!

Bedankt Hajar, voor je reactie.

Ik zou het fijn vinden om updates te ontvangen via dit topic, dan kan ik deze pagina gewoon de hele dag open laten staan in afwachting van nieuws.

Ik heb na advies van een medewerker in mijn telefoon gezocht in de instellingen, maar geen optie gevonden waarmee ik bellen via wifi aan zou kunnen zetten. Ik gebruik op dit moment een iets oudere telefoon, een Galaxy A5 (2016) met Android 7.0.

We hebben glasvezel via een andere provider en de internetconnectie is betrouwbaar.

Ik hoop spoedig weer te kunnen bellen vanuit de woon- en slaapkamer

Reageer