Beantwoord

Automatisch extra GB in de morgen???

• 20 januari 2021
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Als we genoeg hebben aan 5GB per dag is er niets aan de hand, als we een aantal keer wel een extra GB aanvragen krijgen we natuurlijk na elke extra GB een SMS daarover, maar raar genoeg krijgen we dan ook altijd tussen 08:00 en 08:15 de volgende ochtend een SMS met gefeliciteerd met je GB boosterbundel enz enz.

Ik heb dan na 12 uur 's nacht geen extra GB aangevraagd, maar krijg wel een SMS rond 08:00.
Dit is erg vervelend omdat ik mijn telefoon naast mijn bed heb voor noodgevallen en voor mijn werk meestal om die tijd slaap.
Ik kan het geluid wel uitzetten maar dan heeft de telefoon naast mijn bed weinig functie, plus dat ik het onhandig vind elke keer geluid aan/uit te moeten zetten omdat T-mobile het nodig vind mijn op die vast tijd een SMS te sturen.

Tot nu toe gebeurt dit dus niet als ik genoeg heb aan 5 GB, en de laatste extra GB die ik aanvraag de avond ervoor is dan al bevestigd door een SMS direct na de aanvraag.

Ik lees ergens anders iets over dat T-mobile automatisch om 08:00 uur de extra GB al toevoegt als “service”
Als dat klopt vind ik het geen service, en het gebeurt alleen als ik de vorige dag al extra GB heb aangevraagd.

Iemand iets bekend hierover?

Dank

icon

Beste antwoord door David 30 januari 2021, 09:35

Hoi @Hanzsz,

We voegen zelf niet actief een GB toe in de ochtend, wij herstarten alleen de dagbundel van 5 GB om middernacht. Normaliter zouden de SMS’jes 24/7 door moeten komen, maar het blijkt dat de berichten over aanvullers nu ook (net als andere automatische berichten) in de avond worden geblokkeerd. Deze berichten worden dan om 8 uur in de ochtend met terugwerkende kracht verzonden.

Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat de berichten over aanvullers altijd worden verstuurd, dus dit gaan we weer aanpassen! 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hanzsz,

We voegen zelf niet actief een GB toe in de ochtend, wij herstarten alleen de dagbundel van 5 GB om middernacht. Normaliter zouden de SMS’jes 24/7 door moeten komen, maar het blijkt dat de berichten over aanvullers nu ook (net als andere automatische berichten) in de avond worden geblokkeerd. Deze berichten worden dan om 8 uur in de ochtend met terugwerkende kracht verzonden.

Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat de berichten over aanvullers altijd worden verstuurd, dus dit gaan we weer aanpassen! 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het graag!

thanks my issue has been fixed.

Reageer