Beantwoord

Bellen in vergadering in buitenland werkt niet

• 9 januari 2017
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Regelmatig bellen we met een aantal mensen tegelijk ook in buitenland maar vaak lukt dat niet meer zodra we in buitenland zitten hoe kan dat want eerst kon het wel?
icon

Beste antwoord door Thalina 10 januari 2017, 15:59

Hoi Ron,

Dat is inderdaad niet handig als de vergadering opeens wordt beëindigd! Met hoeveel mensen tegelijk zit je in een vergadering? En hebben deze personen allemaal T-Mobile of zitten er ook andere providers bij? Gebeurt het als een nieuw nummer aan de telefonische vergadering wordt toegevoegd of lukt het opzetten van een vergadering vanaf het begin niet? En is het in een specifiek land of overal in het buitenland? En klopt het dat als je in Nederland bent het wel gewoon werkt? Kun je eens proberen om de vergadering op te laten zetten door iemand anders, werkt het dan wel? En als je met een andere provider in het buitenland verbindt? Mocht dit niet helpen, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Heb je dan nog steeds last van dit probleem? Op die manier kunnen we kijken of het misschien aan je toestel of simkaart ligt.

Een hoop vragen zijn het geworden, maar hiermee kunnen we kijken waar het probleem ligt en kijken naar een oplossing. Ik zie je bevindingen graag tegemoet!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ron,

Dat is inderdaad niet handig als de vergadering opeens wordt beëindigd! Met hoeveel mensen tegelijk zit je in een vergadering? En hebben deze personen allemaal T-Mobile of zitten er ook andere providers bij? Gebeurt het als een nieuw nummer aan de telefonische vergadering wordt toegevoegd of lukt het opzetten van een vergadering vanaf het begin niet? En is het in een specifiek land of overal in het buitenland? En klopt het dat als je in Nederland bent het wel gewoon werkt? Kun je eens proberen om de vergadering op te laten zetten door iemand anders, werkt het dan wel? En als je met een andere provider in het buitenland verbindt? Mocht dit niet helpen, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Heb je dan nog steeds last van dit probleem? Op die manier kunnen we kijken of het misschien aan je toestel of simkaart ligt.

Een hoop vragen zijn het geworden, maar hiermee kunnen we kijken waar het probleem ligt en kijken naar een oplossing. Ik zie je bevindingen graag tegemoet!
Als een collega met ander provider doet lukt het wel maar als ik met een ander collega belt en nog iemand bij wil bellen valt eerste persoon eraf of ik krijg hem er niet bijgezet op telefoon staat dan dat hij er wel bijzit maar wij horen hem niet ik heb Samsung telefoon andere hebben Samsung of iPhone maar iedereen met 't mobile heeft er last van bij ons
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron.

Dankjewel voor je reactie. Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met een ander provider in het buitenland? Zo ja, ervaar je dan nog steeds problemen? Heb je ook de mogelijkheid om een ander simkaart (van een ander provider) in jouw toestel te testen? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt zoals Thalina ook aangeeft.

Als je mij deze informatie geeft dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling en die kunnen die verder onderzoeken. 🙂
Hallo hajar zoals ik eerder al zei alle mensen bij ons met 't mobile provider heeft er last van bij Vodafone niet uiteraard heb ik geen 2 abonnementen maar vind apart dat 8 mensen met 't mobile en verschillende telefoons het probleem hebben en 9 mensen met Vodafone en verschillende telefoons het probleem niet hebben dan ligt het niet aan telefoon maar aan provider!

Vriendelijke groeten Ron
O ja in oudere telefoon van mij was het probleem hetzelfde en daar kon ik met Vodafone wel gewoon groepsgesprekken regelen en ontvangen er zijn al verschillende mensen die nu al willen overstappen naar Vodafone aangezien prijsverschil straks maar rond de 2.50 euro ligt en ik ga ook overstappen als dit niet opgelost wordt voor die tijd
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron,

Nogmaals bedankt voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling zij zullen de oorzaak hiervan onderzoeken. Je kan binnen 6 dagen een terugkoppeling verwachten. Ik hoop dat het snel wordt opgelost! 🙂