Beantwoord

Bellen over 4G+

• 25 juli 2018
  • 5 reacties
  • 407 Bekeken

Allereerst wil ik jullie complimenten over de kwaliteit van het 4G+ netwerk van T-Mobile. We gaan inmiddels richting de 200mbps. Maar ik heb gehoord dat T-Mobile bellen over ip wil uitrollen. Is daar inmiddels al iets meer over bekend? In December moet ik wederom verlenging en teken wederom 2 jaar bij bij T-Mobile. Met mijn ons gehele gezin en familie. (8 abonnementen) en maak nog veel meer leden blij met het snelste netwerk van Nederland.

icon

Beste antwoord door Jaimy 26 juli 2018, 14:38

Hoi Wappiesoft,

Woooow wat een complimenten! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het netwerk!

Wat betreft VoLTE zijn we inderdaad bezig met pilots, dus je hebt de juiste geruchten gehoord. Je kunt dit topic in de gaten houden voor eventuele toekomstige pilots of updates daarover. Over de daadwerkelijke uitrol heb ik op het moment geen nieuws, maar mochten we er meer nieuws over hebben, dan zullen we dat uiteraard zo snel mogelijk met jullie allemaal delen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Ook super blij hier! 👍

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wappiesoft,

Woooow wat een complimenten! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het netwerk!

Wat betreft VoLTE zijn we inderdaad bezig met pilots, dus je hebt de juiste geruchten gehoord. Je kunt dit topic in de gaten houden voor eventuele toekomstige pilots of updates daarover. Over de daadwerkelijke uitrol heb ik op het moment geen nieuws, maar mochten we er meer nieuws over hebben, dan zullen we dat uiteraard zo snel mogelijk met jullie allemaal delen!
Reputatie 1
Hallo Jaimy / T-Mobile,

Ik vind vernieuwingen, verbeteringen en veranderingen altijd leerzaam.

Ook zoals bovenstaande, het topic m.b.t. Volte.

Ik ben sinds 07-03-2018 lid c.q. klant bij T-Mobile en bij regelmaat zoek ik op de website van T-Mobile of er niet een pagina is bijgekomen waar ook echt alle nieuws, verbeteringen, veranderingen en vernieuwingen op staan, van T-Mobile.

Als je nu kijk op de T-Mobile community en dan onder nieuws, heb ik de indruk dat daar niet alle nieuws, verbeteringen, veranderingen en vernieuwingen op staan c.q. staat, van T-Mobile.

Dus Jaimy / T-Mobile mijn vraag, zoek ik verkeerd of is er niet echt een pagina waar echt alles opstaat, wat ik bedoel, in bovenstaande ???.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Ik weet inmiddels hoe geïnteresseerd je altijd bent, superleuk! 😍

Wij proberen zeker zoveel mogelijk te delen over alle ontwikkelingen die plaatsvinden binnen T-Mobile! Dus zodra er iets te updaten of delen valt, dan zullen we daar altijd een nieuw topic voor aanmaken. Verder blijft het natuurlijk ook een klant-helpt-klant concept, dus echt een nieuws-website is het niet.

Wat wél heel leuk kan zijn voor jou, is om zelf eens een topic aan te maken over een onderwerp dat je interesseert. Alle mede-klanten die hier dan ook interesse in hebben, kunnen hier ook op reageren en er hun kennis in delen (bijvoorbeeld door het delen van andere bronnen/artikelen). Een voorbeeldje bij een onderwerp waarbij dit al gebeurt is deze over nieuwe Apple-toestellen.

Groetjes!
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Mari.

Reageer