Beantwoord

Bereik

  • 7 januari 2020
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Goedemorgen,

 

Zowel op mijn werk als thuis heb ik met mijn T-Mobile netwerk geen bereik. Ik kom hier net achter aangezien ik net verhuist ben en een nieuwe baan heb. Hierover heb ik al een mail naar jullie gestuurd maar daar komt geen reactie op. Ik heb ook al telefonisch contact gehad. Iedereen om mij heen met andere providers heeft wel beter bereik dan ik.

icon

Beste antwoord door David 15 januari 2020, 14:39

Hoi Loes,

Excuus voor de late reactie, ik zie ondertussen dat jouw netwerkonderzoek al loopt. Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, let us know!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Loes,

Excuus voor de late reactie, ik zie ondertussen dat jouw netwerkonderzoek al loopt. Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, let us know!

Reageer