Beantwoord

Bereik in huis

  • 18 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 421 Bekeken

Het bereik in mijn huis is zowel met WiFi als 4g heel slecht. Met moeite 1 streepje. Als ik gebeld word moet ik bij een open raam ga staan omdat ze mij anders niet verstaan .Waar kan dit aan liggen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 oktober 2019, 12:31

Hallo @PPennink 

Het is altijd vervelend als je weinig bereik hebt.

 

Om te kijken wat de dekking precies is waar je woont kun je dit nakijken op de Dekkingskaart

Je kunt eventueel ook even je simkaart in een ander toestel proberen misschien dat dat wellicht het bereik verbeterd.

Op de dekkingskaart kun je ook eventueel een melding doen over het slechte bereik, misschien dat de netwerk specialisten hier iets aan kunnen doen.

Ik hoop dat deze informatie nuttig is voor je zo niet laat het dan weten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PPennink 

Het is altijd vervelend als je weinig bereik hebt.

 

Om te kijken wat de dekking precies is waar je woont kun je dit nakijken op de Dekkingskaart

Je kunt eventueel ook even je simkaart in een ander toestel proberen misschien dat dat wellicht het bereik verbeterd.

Op de dekkingskaart kun je ook eventueel een melding doen over het slechte bereik, misschien dat de netwerk specialisten hier iets aan kunnen doen.

Ik hoop dat deze informatie nuttig is voor je zo niet laat het dan weten.

Ik heb nu al ruim meer dan een jaar last van het bereik binnen in huis. Als ik gebeld wordt of als ik moet bellen ben ik verplicht om in de tuin te staan anders hoort men mij niet. Diverse malen als simkaart in ander toestel gedaan maar hetzelfde probleem. Ook 3G aangezet ipv 4 g maar ook da theepot niet. Mijn zoon heeft Vodafone en heeft nergens last van. Ben er een beetje klaar mee dus hoop dat jullie een oplossing hebben anders ga ik er toch over denken om volgend jaar naar andere provider te gaan. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jeroen,

Dat is inderdaad niet erg handig! 

Ik raad je aan om via onze dekkingskaart een melding in te dienen, zodat onze netwerkspecialisten dit verder voor je uit kunnen zoeken. Zij kunnen je dan ook een oplossing bieden voor de problemen.

Als er nog iets anders is waar wij bij kunnen assisteren, laat het gerust weten!

Reageer