Vraag

betaalde factuur niet terug te vinden bij betalingen

  • 20 april 2020
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

Hoi iedereen

 

Ik heb 1 aprîl 100 euro gestoord voor een factuur maar vind deze niet terug ze is wel van de bank gegaan

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @brya25 

Op welke manier heb je het bedrag overgemaakt naar T-mobile. Op deze website vind je alle verwerkingstijden voor de verschillende betalingsmethodes.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Is hierbij het volledige bedrag betaald?

Via iDEAL ol 1 april

 

Moderator edit: graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic plaatsen, thanks!

Ondertussen is wel mijn sim geblokeerd onterecht dan ook denk ik

Reputatie 7
Badge +15

@brya25 

Kan je de screenshot verwijderen? Dit is een openbare community bewerk je bericht via de 3 puntjes rechtsonder.

Wacht even op de reactie van een Moderator die kunnen kijken waarom je bestelling nog niet is verwerkt.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @brya25 Heb je het klantnummer en de rest van de gevraagde gegevens er wel bij gezet?

Anders is het voor de administratie moeilijker te achterhalen.


Wat is jullie rekeningnummer?

Het rekeningnummer van T-Mobile voor handmatige betalingen is NL03COBA0733959717 (Commerzbank). Vermeld bij de betaling altijd je naam, mobiele nummer en klantnummer.

Let op: dit geldt alleen voor het betalen van je mobiele abonnementskosten.

Wil je je rekening van T-Mobile Thuis betalen?  De snelste manier is online via iDEAL. Je ontvangt hiervoor van ons een e-mail met daarin een directe link om te betalen.

 

Reageer