Vraag

beveiliging 4g router

• 19 april 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beveiling WPA/WPA2 TKIP) is onveilig. Hoe zet ik huawei router voor 4g om naar WPA2 (AES)  of WPA3 

iemand van t mobile advies?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J.E.S. 

Je kan deze vragen het beste neerleggen bij Huawei omdat het hier om product informatie en wij zijn niet de fabrikant. Mocht een andere klant nog tips voor je hebben op dit forum dan is dat natuurlijk ook mooi meegenomen. Als je andere vragen hebt, laat het ons weten.

Hi Hajar,

Ik had al aan de klantenservice aangegeven dat deze “strategie” van T Mobile onacceptabel is.

CASUS:

Jullie verkopen gebruikers zoals ik een product met apparatuur van in dit geval Huawei. Jullie hebben geen flauw benul van de techniek (want niemand van T mobile heeft mij tot nu toe iets zinnigs kunnen zeggen) om e.e.a goed te communiceren met klanten. En als klap op de vuurpijl is de enige mogelijkheid om technische ondersteuning te krijgen om via dit forum een antwoord te krijgen van een andere gebruiker. Hoe weet ik of ik dat ooit, en op een juiste manier kan krijgen? Want jij zegt ook opnieuw , ik weet het niet, ga naar de fabrikant. 

Vergelijk: ik koop een auto. En bij problemen zegt de fabrikant,: voor het stuur met je bij die en die toeleverancier zijn, voor de deurvergrendeling moet je naar een andere, voor de motor ….ect…….

Echt ongelooflijk dat er bij  jullie NIEMAND is die iets weet over de juiste BEVEILIGING van een nota bene Huawei product waar op dit moment nog van alles over te doen is wereldwijd. Dat terwijl er duidelijk wordt aangegeven dat de beveiliging ervan op dit moment zwak is door de gebruikte versleuteling van de door jullie geleverde router!!!!

Reageer