Beantwoord

Bevestigingsmail wordt niet verzonden of ontvangen

• 18 mei 2020
  • 11 reacties
  • 325 Bekeken

Ik probeer al een paar dagen mijn mailadres te wijzigen. Maar ik ontvang de bevestigingsmail niet.Nee, die komt ook niet in de spam, en alle andere mails naar dit adres komen wel binnen.

Zeg het maar:  Moet ik nu zelf gaan zitten bellen hiervoor? No way, dan maar geen mail van TMobile

icon

Beste antwoord door Evy 26 mei 2020, 11:43

Hi @GertJan301 

Het email adres heb ik zojuist voor je gewijzigd. Voor alle zekerheid heb ik nogmaals de bevestigingsmail naar het juiste adres gestuurd. Hopelijk is zo alles naar wens? Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @GertJan301 

Hier krijg ik de mail met link ook niet binnen,dan kun je beter wachten op de reactie van een moderator die het handmatig voor je kunnen doen.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @GertJan301 

Ik ben het met je eens, wel zo handig als je een bevestiging ontvangt! Kun je in een privébericht het juiste email adres sturen? Dan ga ik voor je aan de slag! :smile:

De website van T mobile rammelt aan alle kanten. Ik ben zonder resultaat nu al een paar uur bezig mijn email aan te passen. Ik ben het beu en stap morgen over naar een andere provider!

Hallo, wanneer reageren jullie eens?   Heb al een PB naar Evy verstuurd, maar weer geen reactie. Mijn mail naar jullie wordt ook niet beantwoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu graag eens actie

Reputatie 6
Badge +5

Hi @GertJan301 

Het email adres heb ik zojuist voor je gewijzigd. Voor alle zekerheid heb ik nogmaals de bevestigingsmail naar het juiste adres gestuurd. Hopelijk is zo alles naar wens? Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Hoi, @GertJan301 

Ook ik probeer mijn email adres te wijzigen maar krijg geen link om te bevestigen

Bvd

Jan Amsen

Hoi, @GertJan301 

Ook ik probeer mijn email adres te wijzigen maar krijg geen link om te bevestigen

Bvd

Jan Amsen

Oeps verkeerd ik zie dat ik Evy moet hebben om email adres te wijzigen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @janamsen 

We hebben momenteel een technische issue met het wijziging van de e-mailadres vandaar de foutmelding. Maar geen zorgen, je kan mij een privébericht sturen met het juiste e-mailadres dan kan ik het voor je wijzigen. 

Goedemorgen! Ik kan vanaf vandaag mijn abonnement verlengen en heb online via T-Mobile een nieuw toestel besteld, welke ik vervolgens in een T-Mobile shop op zou kunnen halen. De bestelling is geplaatst en nu zou ik binnen 10 minuten een bevestigingsmail ontvangen, maar ik heb niks binnen gekregen, ook niet in mijn ongewenste mail. Ik dacht dat er wellicht iets mis gegaan was, dus heb ik de bestelling nogmaals geplaatst. Hierop kreeg ik een mail met het bericht dat het geannuleerd is. Dus mijn vraag is: wat nu?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Eddieboy1986 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je eerste bestelling al goed was gegaan. Je tweede bestelling is geannuleerd, omdat je niet twee bestellingen achter elkaar kan doen. Ik kan je op dit moment geen nieuwe bevestigingsmail sturen van de eerste bestelling, want die wordt nu gevalideerd. Zodra dat het geval is zou je een bevestiging moeten kunnen krijgen. Je ontvangt ook bericht van de T-Mobile Shop zodra je toestel leverbaar is. Als je na morgen nog niks hebt ontvangen, trek dan even aan de bel. Dan kijk ik met je mee!

Goedenavond! 

Dank voor de snelle reactie en de geboden hulp. Maar het is allemaal gelukt hoor. Ik heb mijn abonnement kunnen verlengen met een nieuw toestel. 

Reageer