Beantwoord

Bevestigingsmail wordt niet verzonden of ontvangen

  • 18 mei 2020
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Ik probeer al een paar dagen mijn mailadres te wijzigen. Maar ik ontvang de bevestigingsmail niet.Nee, die komt ook niet in de spam, en alle andere mails naar dit adres komen wel binnen.

 

Zeg het maar:  Moet ik nu zelf gaan zitten bellen hiervoor? No way, dan maar geen mail van TMobile

 

icon

Beste antwoord door Evy 26 mei 2020, 11:43

Hi @GertJan301 

Het email adres heb ik zojuist voor je gewijzigd. Voor alle zekerheid heb ik nogmaals de bevestigingsmail naar het juiste adres gestuurd. Hopelijk is zo alles naar wens? Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GertJan301 

Hier krijg ik de mail met link ook niet binnen,dan kun je beter wachten op de reactie van een moderator die het handmatig voor je kunnen doen.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @GertJan301 

Ik ben het met je eens, wel zo handig als je een bevestiging ontvangt! Kun je in een privébericht het juiste email adres sturen? Dan ga ik voor je aan de slag! :smile:

De website van T mobile rammelt aan alle kanten. Ik ben zonder resultaat nu al een paar uur bezig mijn email aan te passen. Ik ben het beu en stap morgen over naar een andere provider!

 

Hallo, wanneer reageren jullie eens?   Heb al een PB naar Evy verstuurd, maar weer geen reactie. Mijn mail naar jullie wordt ook niet beantwoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu graag eens actie

Reputatie 6
Badge +4

Hi @GertJan301 

Het email adres heb ik zojuist voor je gewijzigd. Voor alle zekerheid heb ik nogmaals de bevestigingsmail naar het juiste adres gestuurd. Hopelijk is zo alles naar wens? Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer