Beantwoord

Blokkade

• 4 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 390 Bekeken

Goede avond,

Alles leuk en aardig dit, maar ik heb nog steeds een blokkade terwijl ik 2 dagen geleden alles al betaald heb.

Ik zit zwaar te denken aan een andere provider.

Met vriendelijke groet,

Rick Kuipers
icon

Beste antwoord door Hajar 5 oktober 2019, 10:56

Hi @Rick9995

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt van 6 termijnen en dat de termijn van september nog openstaat. Je hebt op 2 oktober een bedrag overgemaakt, maar dat is niet het volledige bedrag van die termijn. Op My T-Mobile zie je ook wat het afgesproken bedrag per termijn is. Zodra die termijn volledig is betaald dan wordt de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd. De blokkade voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers blijft wel staan, want die wordt standaard geactiveerd bij een betalingsregeling.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Rick9995 De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile

De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt

De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren

De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Kan je hiermee wat?
Jazeker! Heb met de ideal link betaald! Kan het niet direct??

Mvg,

Rick Kuipers
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Rick9995

Fijn dat ik je kon helpen! Ik kan hier helaas niks aan doen kwestie van even geduld hebben helaas 🙄
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Rick9995 Welkom.

Heb je de telefoon al opnieuw opgestart, dit is namelijk al vaak de oplossing!
Hier kan je meer lezen over blokkades

Als alles is betaald met iDeal kan een moderator verder kijken wat er mis is.
Ze reageren meestal op volgorde van binnenkomst binnen de 24/48 uur.
Kijk ook even bij my T-mobile of er geen blokkades aan jouw kant aan staan.

Als je morgen nog een blokkade hebt laat het dan even weten, dan zal ik een moderator vragen of ze er even tijd kunnen vrij maken. (Ik garandeer niets maar zal mijn best doen)
Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Rick9995

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt van 6 termijnen en dat de termijn van september nog openstaat. Je hebt op 2 oktober een bedrag overgemaakt, maar dat is niet het volledige bedrag van die termijn. Op My T-Mobile zie je ook wat het afgesproken bedrag per termijn is. Zodra die termijn volledig is betaald dan wordt de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd. De blokkade voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers blijft wel staan, want die wordt standaard geactiveerd bij een betalingsregeling.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
Zouden jullie mij kunnen helpen met een blokkade op mijn toestel?
Ik wil graag chatten met een medewerker van t mobile maar ik krijg steeds te maken met Lotte waar ik niet fatsoenlijk mee kan chatten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Carlife,

Je kunt jouw vraag ook hier stellen! Wat is de precieze vraag?

Ik zie dat je inderdaad op dit moment geblokkeerd bent, omdat er nog een bedrag openstaat wat voldaan had moeten worden. Als dat al is gebeurd, zou je dan aan kunnen geven hoe en wanneer je hebt betaald? Een screenshot van het betaalbewijs (zonder privégegevens!) zou hierbij het beste helpen. Op de betalingen die nu nog voldaan moeten worden kan geen uitstel van betaling meer worden gegeven, gezien de lopende regeling.

Op jouw My T-Mobile kun je precies zien welk bedrag er voldaan moet worden. Ik raad aan om dit zo spoedig mogelijk te voldoen, zodat er geen verdere stappen genomen hoeven te worden.

Mocht jouw vraag heel ergens anders over gaan, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Reageer