Beantwoord

Blokkade na betaling

  • 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Jullie hebben blokkade op mijn Mobiel gezet , en kan jullie niet meer bellen . Door een stomme fout van jullie wat in het verleden is voorgekomen om mij een factuur te sturen van €732???? . Met jullie in de ochtend gebeld en te horen gekregen dat het een fout is en de blokkade eraf is gehaald, maar paar uur verder en kan nog steeds niks.!!!!! Jullie moeten zsm me opbellen

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 08:48

Hi @Aymankahlioui 

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door mijn collega. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aymankahlioui 

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door mijn collega. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Reageer