Beantwoord

Blokkade na betaling

• 25 februari 2021
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Beste medewerker

Ik kreeg een paar uur geleden een sms van een betalings achterstand nu heb ik vanmorgen direct het gevraagde bedrag via iDeal betaald.

Paar uur later is mijn blokkade nog steeds niet opgeheven sterker nog ik krijg een tweede sms over nog een blokkade en dat er een brief wordt gestuurd. Dit wil ik natuurlijk graag teruggedraaid zien worden

daarbij is jullie chat niet bereikbaar en kan ik jullie niet bellen door de blokkade…..

icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2021, 10:54

Hi @B.J.Nhoca 

ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkade hebt voor gebruik in Nederland. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Mocht je in het buitenland zijn dan heb je inderdaad een blokkade voor gebruik in het buitenland. Je hebt namelijk een betalingsregeling en daarbij wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra je achterstand is voldaan. 

Ik hoop dat je zo verder komt. Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @B.J.Nhoca  Welkom in de community.

Heb je de telefoon al een keer helemaal uitgezet? 
En heb je ook in je account gekeken of nu alles is betaald?

Helpt het opnieuw opstarten niet dan even wachten op de hulp van de moderators.

Groetjes en fijne avond

Reputatie 7
Badge +20

Hi @B.J.Nhoca 

ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkade hebt voor gebruik in Nederland. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Mocht je in het buitenland zijn dan heb je inderdaad een blokkade voor gebruik in het buitenland. Je hebt namelijk een betalingsregeling en daarbij wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra je achterstand is voldaan. 

Ik hoop dat je zo verder komt. Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer