Beantwoord

Blokkade na betalingsregeling

• 7 september 2020
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Hallo, 

Ik heb onlangs een betalingsregeling aangevraagd maar nu heb ik alsnog een blokkade. Hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 september 2020, 10:20

Goedemorgen @MarielleJong  Is de regeling ook goedgekeurd?

Heb je alles op tijd  betaald? Normaal krijg je alleen een blokkade in het buitenland met zo’n regeling.

De opties om te betalen ik lees dat je ook in de winkel kan gaan betalen.

Alvast goed om te weten

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

Als er toch een fout in is geslopen moet je wachten op de hulp van de moderators.

Groetjes

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @MarielleJong  Is de regeling ook goedgekeurd?

Heb je alles op tijd  betaald? Normaal krijg je alleen een blokkade in het buitenland met zo’n regeling.

De opties om te betalen ik lees dat je ook in de winkel kan gaan betalen.

Alvast goed om te weten

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

Als er toch een fout in is geslopen moet je wachten op de hulp van de moderators.

Groetjes

Reageer