Beantwoord

Buitenland 4G

• 21 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 479 Bekeken

Ik ben op dit moment op vakantie in Frankrijk, maar mijn 4G doet het niet, het werkte ook niet toen we door België reden en ook niet toen we een dagje naar Zwitserland gingen.
icon

Beste antwoord door jan kelder 21 augustus 2018, 18:11

Dat kan verschillende reden hebben , blokkade voor buitenland , betalingsachterstand, zakelijk abonnement. Als dit niet het geval is probeer een keer je toestel uit en aan te doen. Of handmatig een netwerk zoeken .
Blokkade kun je zien op my-tmobile
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat kan verschillende reden hebben , blokkade voor buitenland , betalingsachterstand, zakelijk abonnement. Als dit niet het geval is probeer een keer je toestel uit en aan te doen. Of handmatig een netwerk zoeken .

Heb bericht gekregen van T-Mobile toen ik grens van België en Frankrijk voorbij ging dat ik 10gb data heb, betaling is in orde, heb alles onder 1 dak abbonement, toestel herstarten heeft niet geholpen en data in buitenland is niet geblokkeerd op my-tmobile
Reputatie 5
Badge +14
Ik mag aannemen dat data roaming aan staat ?
Welk toestel is het ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Colin,

Top om te zien dat Jan al zo lekker met je mee aan het denken is! 🙂

Ik heb aan onze kant gekeken of er iets van een blokkade actief is, bijvoorbeeld door een openstaande factuur, maar dit is niet het geval. Gaat het echt puur en alleen om 4G of om al je internet? Heb je wel netwerk en kun je wel bellen en SMS'en? Controleer anders inderdaad je instellingen van je mobiele internet om te kijken of roaming wel geactiveerd is. In dit topic vind je ook nog instructies om dit in te stellen.

We horen graag van je of het is gelukt!
Jammer dat t mobile de klantenservice niet via de app of mail te bereiken is. Ik heb drie abonnementen op dit moment. Zitten buiten de EU en een surf abonnement gekocht de IPhone maakte gelijk contact met t mobile 25€ wordt gelijk afgeschreven maar daarna niks wat het doet. Tweede telefoon doet het wel maar het derde toestel durven we niet aan. Ik wil mijn geld terug want wat op de site staat van acties werkt niet. Ben helemaal klaar met t mobile. Geld terug zal wel weer niet gaan.
Reputatie 5
Badge +4
Ik ben op dit moment op vakantie in Frankrijk, maar mijn 4G doet het niet, het werkte ook niet toen we door België reden en ook niet toen we een dagje naar Zwitserland gingen.
Wat heb je als APN ingesteld? Overigens is Zwitserland geen onderdeel van de EU en kan je daar niet roamen vanuit je bundel.
Reputatie 5
Badge +4
Jammer dat t mobile de klantenservice niet via de app of mail te bereiken is. Ik heb drie abonnementen op dit moment. Zitten buiten de EU en een surf abonnement gekocht de IPhone maakte gelijk contact met t mobile 25€ wordt gelijk afgeschreven maar daarna niks wat het doet. Tweede telefoon doet het wel maar het derde toestel durven we niet aan. Ik wil mijn geld terug want wat op de site staat van acties werkt niet. Ben helemaal klaar met t mobile. Geld terug zal wel weer niet gaan.
Het is het handigste om even zelf een topic aan te maken, dan wordt je daar geholpen om te voorkomen dat topics teveel door elkaar gaan lopen.

Jammer dat t mobile de klantenservice niet via de app of mail te bereiken is. Ik heb drie abonnementen op dit moment. Zitten buiten de EU en een surf abonnement gekocht de IPhone maakte gelijk contact met t mobile 25€ wordt gelijk afgeschreven maar daarna niks wat het doet. Tweede telefoon doet het wel maar het derde toestel durven we niet aan. Ik wil mijn geld terug want wat op de site staat van acties werkt niet. Ben helemaal klaar met t mobile. Geld terug zal wel weer niet gaan.Het is het handigste om even zelf een topic aan te maken, dan wordt je daar geholpen om te voorkomen dat topics teveel door elkaar gaan lopen.

Weet niet hoe dat moet. Vind het echt erg dat de service zo dramatische is als bellen geen optie is. Bah t-mobile
Ben blij dat mijn abonnement in het voorjaar afloopt.
Reputatie 5
Badge +4
Als je bent ingelogd op het forum zie je rechtsboven “Maak een topic”.

Reageer