Cashback

• 9 april 2021
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Hoi hoi,

Net een nieuw abonnement afgesloten maar helaas de Cashback.nl mogelijkheden vergeten. Daar is het 50 euro voordeliger om het abbo af te sluiten dan via T-Mobile zelf weet ik toevallig. Valt hier nog iets in te regelen? :)

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi @FrankHaagen ,

Je zult het abonnement dan via cashback.nl moeten afsluiten en zij regelen alles op hun buurt weer met T-Mobile. Hoe heb je het abonnement nu precies afgesloten? Bij verkoop op afstand (internet of telefonisch) heb je 14 dagen bedenktijd en kun je altijd annuleren…

Groeten, Folkert

Ja via de telefoon van TMobile inderdaad. Ik ga vanmiddag de telefoon ophalen bij de shop in Breda. Ik zal wel eens vragen of ze er iets mee kunnen. Anders ook weer veel moeite voor 5 tientjes misschien.
Zou TMobile er niet vanuit hunzelf aan mee werken denk je? Dat ze het alsnog terug storten.

Thanks voor je reactie in ieder geval?

Reputatie 7
Badge +18

Ik denk niet dat TM er iets aan gaat wijzigen. Hetzelfde heb je b.v. met BelSimpel, als je daar een telefoon met abonnement koopt ben je ook vaak voordeligre uit dan via de TM shop. Die firma’s kopen groter in en bieden daarom soms lagere prijzen.

Oke dank Folkert!

Reageer