Beantwoord

Coverage sinds pilot 4G voice and data

  • 25 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Hoihoi,

Ik heb het EU + USA bundel...sinds jullie de pilot voor het G4 netwerk voor voice en data hebben geïntroduceerd, heb ik regelmatig geen service voor langere tijd...als ik dan een beetje klik, bv. van automatisch aanbieder kiezen naar T-mobile of de 4G alleen voor data aanzet, dan komtie weer terug, maar het blijft wel vervelend...hebben jullie een truuc?

Groet Katharina
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 oktober 2017, 11:56

Hoi Katharina,



Goed dat je het even aangeeft op het Forum! Jij moet natuurlijk ook gewoon goed gebruik kunnen maken van ons netwerk. :)



Ik heb even overlegd met de netwerkspecialist en hij geeft aan dat je op dit moment geen gebruik maakt van VoLTE. Daarom adviseer ik je om de netwerkinstellingen op jouw telefoon te resetten en daarna 4G op "alleen data" te zetten. Dit kun je doen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op dat APN-instellingen en Wifi-verbindingen ook gereset worden. Vervolgens volg je Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Schakel 4G in > Alleen data.



Als dat niet werkt, dan is er iets anders aan de hand en kijk ik graag verder met je mee. Laat je weten of je eruit bent gekomen en of het heeft geholpen? Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Katharina,

Goed dat je het even aangeeft op het Forum! Jij moet natuurlijk ook gewoon goed gebruik kunnen maken van ons netwerk. :)

Ik heb even overlegd met de netwerkspecialist en hij geeft aan dat je op dit moment geen gebruik maakt van VoLTE. Daarom adviseer ik je om de netwerkinstellingen op jouw telefoon te resetten en daarna 4G op "alleen data" te zetten. Dit kun je doen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op dat APN-instellingen en Wifi-verbindingen ook gereset worden. Vervolgens volg je Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Schakel 4G in > Alleen data.

Als dat niet werkt, dan is er iets anders aan de hand en kijk ik graag verder met je mee. Laat je weten of je eruit bent gekomen en of het heeft geholpen? Ik ben benieuwd!
Hoi Jaimy, ik heb alle netwerkinstellingen gereset, zoals jij in je reactie aangaf, maar heb nog steeds dat het netwerk regelmatig plotseling uitvalt en dan meestal weer terugkomt...heb je nog een ander idee? Groet, Katharina
Reputatie 4
Badge +17
Hey Katharina,

Erg vreemd. Ik ga dit even aankaarten bij de experts. Zodra ik een reactie heb ontvangen over wat de oorzaak kan zijn laat ik het weten. Of misschien reageert de expert zelf even in dit topic! We gaan er in ieder geval mee aan de slag. 🙂

Reageer