Beantwoord

Dekking in en rond mijn huis

  • 16 januari 2021
  • 15 reacties
  • 309 Bekeken

Bij mij is de dekking van het T-mobile netwerk al vele jaren erbarmelijk slecht. Ik moet op zolder gaan staan met mijn hoofd tegen het raam om een beetje bereik te hebben.

Wanneer gaat hier nou eindelijk iets aan gedaan worden ? Het is echt om moedeloos van te worden.

icon

Beste antwoord door centaur 16 januari 2021, 13:48

Wat is je postcode?

Al op dekkingskaart een melding gedaan?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Wat is je postcode?

Al op dekkingskaart een melding gedaan?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Wat is je postcode?

Al op dekkingskaart een melding gedaan?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

1606NG, al diverse keren telefonisch geklaagd bij T-mobile. Op de dekkingskaart kan je precies zien wat het probleem is.

Reputatie 5
Badge +10

Je kan daar ook een klacht indienen als je dat nog niet hebt gedaan.

Dan zal er een onderzoek opgestart worden

 

Je kan daar ook een klacht indienen als je dat nog niet hebt gedaan.

Dan zal er een onderzoek opgestart worden

 

Dat heb ik al een paar keer gedaan. Komt verder niets van terecht.

Reputatie 5
Badge +10

Dat schiet niet op .

Even wachten tot een T-Mobile moderator een reaktie geeft.

Zal binnen ongeveer 24/48 uur.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ibrouwer 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 16 januari 2021 een dekkingsklacht hebt ingediend. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling. Ik verwacht dus dat je snel wordt verder geholpen!

Hi @ibrouwer 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 16 januari 2021 een dekkingsklacht hebt ingediend. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling. Ik verwacht dus dat je snel wordt verder geholpen!

Bedankt. Ik heb inderdaad 16 januari een klacht ingediend, maar ik heb jaren geleden ook een aantal klachten ingediend, zowel via mail, telefonisch en op deze site. Daar is destijds niets mee gedaan; het antwoord was altijd dat ik op de rand van een antennegebied zit. Dat klopt ook. Ik ben overigens niet de enige die hier last van heeft; iedereen in het gebied heeft problemen met bereik, alleen klagen ze er niet meer over omdat er niets aan gedaan wordt.

Hi @ibrouwer 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 16 januari 2021 een dekkingsklacht hebt ingediend. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling. Ik verwacht dus dat je snel wordt verder geholpen!

Bedankt. Ik heb inderdaad 16 januari een klacht ingediend, maar ik heb jaren geleden ook een aantal klachten ingediend, zowel via mail, telefonisch en op deze site. Daar is destijds niets mee gedaan; het antwoord was altijd dat ik op de rand van een antennegebied zit. Dat klopt ook. Ik ben overigens niet de enige die hier last van heeft; iedereen in het gebied heeft problemen met bereik, alleen klagen ze er niet meer over omdat er niets aan gedaan wordt.

Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik in december ook nog in een T-Mobile winkel geweest ben voor een duo-Sim zodat ik kon testen met een andere telefoon (iPhone 7). Ook toen heb ik aangegeven dat het bereik erg slecht was. Als ik het zo lees allemaal denk ik dat daar ook geen melding van gemaakt is.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ibrouwer 

Je moet een dekkingsklacht invullen zodat je dat nu hebt gedaan. Ik verwacht dat de specialisten snel contact met je opnemen voor een terugkoppeling!  Excuses voor het ongemak!

Hi @ibrouwer 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 16 januari 2021 een dekkingsklacht hebt ingediend. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling. Ik verwacht dus dat je snel wordt verder geholpen!

De 7 werkdagen zijn nu voorbij en ik heb nog niets gehoord. Is er enige vooruitgang geboekt ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ibrouwer 

Ik heb je case erbij gepakt en zie dat die nog onder behandeling is. Ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt!

Lijkt mij vrij duidelijk.

 

Reputatie 6
Badge +12

 

Alle drie de operators zitten in dezelfde “mast” in het dorp Hem die dekking moet bieden aan een groot gebied, inclusief Venhuizen. 

Daar valt niet teveel aan te tweaken. En aangezien alle operators in dezelfde locatie zitten gaat overstappen ook niet helpen. Jouw buren zullen allemaal dezelfde ervaring hebben.

Beste advies is toch om VoWIFI goed te gebruiken. Dan kun je prima op je eigen wifi netwerk bellen en gebelt worden.

 

Hi @ibrouwer 

Ik heb je case erbij gepakt en zie dat die nog onder behandeling is. Ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt!

Ik blijf het af en toe vragen, hoewel ik de hoop al begin op te geven: is er iets dat hier aan gedaan gaat worden of is het ijdele hoop ?

Ik zou het waarderen als ik ook bericht krijg indien jullie besluiten er niets aan te gaan doen. Zou wel zo eerlijk zijn.

Mvg, Idso.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ibrouwer 

Ik heb je case nogmaals doorgezet en hoop snel een update te krijgen! Excuses dat het langer duurt, maar weet zeker dat ze snel met een terugkoppeling komen!

Reageer