Ik heb vanaf het moment dat ik verhuisd ben naar mijn nieuwe adres geen bereik meer met mijn mobiele telefoon in mijn eigen woonplaats. Ik heb hier ondertussen 3 keer melding van gemaakt, maar er wordt blijkbaar niks mee gedaan. Dan krijg ik achteraf te horen dat er iemand telefonisch contact heeft proberen te leggen maar er niet opgenomen werd. Dit lijkt mij vrij logisch als het probleem juist ligt bij het niet kunnen bellen. Ik heb zelfs in mijn laatste melding aangegeven of er via de mail contact opgenomen kon worden en niet telefonisch daar dit juist het probleem is.
Ondertussen betaal ik vrolijk elke maand abonnementskosten, maar ik kan er thuis niks mee. Er wordt dan gezegd “ja, u kunt ook via de Wifi bellen”, maar dit werkt voor geen meter, want daar valt dan continu de verbinding weg en daardoor kunnen mensen mij niet horen.
Ik zou ondertussen toch snel een oplossing willen voor dit probleem, want ik heb al van buren vernomen dat iedereen hier last van heeft, omdat er simpelweg te weinig zendmasten in de omgeving staan en deze buren zijn daardoor naar een andere provider over gestapt.