Beantwoord

Dekkingsklacht

  • 14 mei 2020
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Hi op onze thuislocatie is bellen nagenoeg onmogelijk. Meerdere abonnementen en toestellen. Enkel in de tuin is het af en toe een beetje te doen.

 

Tijdens het bellen om een dekkingsklacht in te dienen viel bijvoorbeeld de verbinding weg, zijn ook niet teruggebeld.

 

Graag een oplossing, we moeten anders echt gewoon gaan switchen van provider.

icon

Beste antwoord door centaur 14 mei 2020, 23:08

Via de dekkingskaart via pc of laptop een melding maken om het proces aftief te maken.

Mocht er geen dekking zijn dan komt er een oplossing , mogelijk ontbinding van het lopende contact.

Maar maak eerst de melding via de dekkingkaart zodat de specialisten het kunnen onderzoeken

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Via de dekkingskaart via pc of laptop een melding maken om het proces aftief te maken.

Mocht er geen dekking zijn dan komt er een oplossing , mogelijk ontbinding van het lopende contact.

Maar maak eerst de melding via de dekkingkaart zodat de specialisten het kunnen onderzoeken

 

Reageer