Beantwoord

Dekkingsklacht indienen

  • 5 december 2017
  • 1 reactie
  • 507 Bekeken

Ik heb contact gehad met de klantenservice over mijn mobiele wifi Huawei. Ondanks het feit dat ik een Go Tablet Unlimited NL + EU vertraagt het downloaden bij films of live tv. Wat kan ik hiertegen doen? Ik moet van de klantenservice een dekkingsklacht indienen en kan dit niet zo gauw vinden op de site. :?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 5 december 2017, 13:35

Goedemiddag meppie52,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Dat is vervelend!
Heb je al geprobeerd om de Mifi-router te resetten? Dit kan soms een uitkomst bieden.
Een dekkingsklacht kun je hier indienen. Als je het adres intikt in het zoekveld, dan kun je een dekkingsklacht indienen. Onderaan staat "Meld een probleem". Als je daarop klikt, dan staat er "Meld een probleem op deze locatie>". :)

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +13
Goedemiddag meppie52,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Dat is vervelend!
Heb je al geprobeerd om de Mifi-router te resetten? Dit kan soms een uitkomst bieden.
Een dekkingsklacht kun je hier indienen. Als je het adres intikt in het zoekveld, dan kun je een dekkingsklacht indienen. Onderaan staat "Meld een probleem". Als je daarop klikt, dan staat er "Meld een probleem op deze locatie>". :)

Groetjes,
Leroy

Reageer