Beantwoord

Dekkingsklacht ingediend, hoe gaat dit verder?

  • 12 januari 2017
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb een netwerk bereik klacht ingediend voor mijn adres. Tevens voor mijn vrouw. Jullie reactie begint met kenmerk 3356/. Ik heb echter nog geen bericht gekregen over de verdere gang van zaken. Hoe gaat het nu verder?
icon

Beste antwoord door Pilovali 12 januari 2017, 17:10

Hallo en welkom op het forum,



Wanneer heb je die dekkingsklacht ingediend? Het duurt gemiddeld 2 tot 4 weken.



Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Wanneer heb je die dekkingsklacht ingediend? Het duurt gemiddeld 2 tot 4 weken.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Matheu,

Net als Pilovali ben ik ook benieuwd naar wanneer je de dekkingsklacht, via de dekkingskaart, hebt ingediend? Kan het zijn dat dit pas kort geleden is gedaan? Ik zie bij beide telefoonnummers namelijk nog geen melding terug. Aangezien jij wel een bevestiging hebt ontvangen, ga ik er vanuit dat het te kort geleden is en gewoon nog niet in ons systeem is verwerkt.

De verwerkingstijd van 2 tot weken klopt inderdaad. Onze netwerkspecialisten gaan dan jullie situatie onderzoeken, wat er verkeerd gaat en wat wij voor jullie kunnen doen. Vervolgens zullen zij telefonisch contact opnemen om de uitkomst en oplossing te bespreken.

Mochten wij in de tussentijd iets voor jullie kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 🙂
Mijn eerste dekkings klacht is al meer dan een jaar geleden ingediend. Destijds kwam er een antwoord dat ik precies tussen 2 zendmasten in zat die iedere keer de verbinding zouden switchen. Er zou toen binnen een half jaar iets aan gedaan worden. Maar helaas. Ik heb overal een prima verbinding behalve bij mij thuis. T-Mobile zou maar eens persoonlijk mijn situatie komen door meten. Misschien zijn er andere storings factoren in mijn buurt. Het is in elk geval erg frustrerend.
Badge +2
Hoi Matheu,

Jammer dat je thuis last van hebt en op andere plekken wel een goede verbinding hebt.
Ik heb het nog even voor je bekeken en ik kan zien dat je toestel moeite heeft om het signaal vast te houden door het zwakke bereik.
De bedienende mast staat toch wel zon 1300 meter. Meestal is het bereik dan nog goed genoeg maar als de omgeving (bebouwing,bebossing) het signaal veel dempt dan kan dit binnenshuis toch problemen geven. Het meten is dus niet echt nodig omdat dit toch wel duidelijk te zien is in de verbindingen van het toestel.

Er staat de komende maanden ook nog niet een nieuwe mast in de planning dus ik denk dat het de komende maanden niet veel beter gaat worden. Dat is natuurlijk vervelend maar ik ben liever eerlijk tegen je!

Als je nog vragen hebt dan kan je deze stellen.

Reageer