Doorschakelen werkt niet op mobiel, wel via site?

Al een tijdje (2 wkn) werkt vanaf mijn mobiel het doorschakelen van mijn privé nummer naar werk telefoon niet meer. 

Krijg een melding dat het een ongeldige MMI code is. Ook telefonisch contact met T-Mobile gehad, geen resultaat, wel kan ik via de site het nummer doorschakelen. Op zich niet erg, is het niet dat ik altijd wifi of dataverbinding heb om dit in en/of uit te schakelen. Naar mijn mening, omdat ik dit eerder heb meegemaakt, een aanpassing bij netwerk beheerder.

Gr.

Evy 11 dagen geleden

Hi @crossie2008 

Goed dat je aan de bel trekt, wel zo belangrijk dat alles werkt! Ik heb zojuist alle opties voor het doorschakelen gereset, ik ben benieuwd of dit voor verbetering zorgt! Voor alle zekerheid stuur ik je ook de juiste codes door:

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

En wil je de doorschakeling verwijderen:
Met code ##002# kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen.

Laat je even weten of alles nu werkt? :smile:

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi @crossie2008 

Goed dat je aan de bel trekt, wel zo belangrijk dat alles werkt! Ik heb zojuist alle opties voor het doorschakelen gereset, ik ben benieuwd of dit voor verbetering zorgt! Voor alle zekerheid stuur ik je ook de juiste codes door:

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

En wil je de doorschakeling verwijderen:
Met code ##002# kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen.

Laat je even weten of alles nu werkt? :smile:

Hallo Evy, 

Sorry vd late reactie, beetje druk op het werk. Dank je wel dat je alles heb gereset. 

Echter blijft doorschakelen via mobiel een foutmelding geven namelijk: Gesprek doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code (0)

Via de T-Mobile site lukt het wel, zoals eerder gezegd.

Ik hoor het wel wat de volgende stappen zijn.

Gr. crossie2008

Dat is mooi, nu reageer er niemand meer???

Er wordt een mogelijke oplossing gegeven, wat niet werkt omdat het mogelijk met het netwerk te maken. Daar heb ik geen invloed op.

Het blijft een raar iets dat het doorschakelen vanaf mobiel niet meer werkt.

Hopelijk gaat er iemand reageren…

Mvg crossie2008

Reputatie 7
Badge +20

Hi @crossie2008 

Ik wil je zeker helpen. Ik heb een wijziging doorgevoerd in ons systeem. Zou je je toestel opnieuw willen starten en het nogmaals willen proberen? Nu zou je wel moeten kunnen doorschakelen via je toestel. Je kan de codes gebruiken die Evy hierboven heeft gedeeld. Laat je even weten of het lukt?

Hi Hajar,

Hier word ik wel blij van, top geregeld. Het werkt weer als vanouds. Fijne dagen.

Gr. Crossie2008

Hallo, kan iemand van T-mobile mij ook helpen met dezelfde problematiek want bellen met T-mobile levert niets op dan alleen het bekende kastje-naar-de-muur.

Begrepen dat er door een schakeling moet worden omgezet (o.i.d.) zodat doorschakelen vanuit de telefoon weer bruikbaar wordt.

Want ook bij mij werkt het sinds enige tijd niet en we zijn al bijna 1 half jaar bezig dit geregeld te krijgen.

Graag een reactie!

met dank.

Ed.

Reputatie 7
Badge +20

@crossie2008 

Super fijn dat het werkt!

@Rkkerk 

Ik heb voor jou ook een wijziging doorgevoerd in ons systeem. Zou je je toestel opnieuw willen starten en nogmaals doorschakeling activeren via de codes die hierboven staan? Ik hoor graag of het dan wel werkt. 

@Hajar 

Fantastisch, het werkt weer en daar zijn wij zeer content mee :). 

Bij deze dank!

Groet,

Ed.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! Fijn weekend!

Nou dat was voor korte duur, slechts 1 x gelukt en vandaag kan ik weer niet doorschakelen vanaf mobiel.

Waar kan dat nou aan liggen? 

Gr. André

Reputatie 7
Badge +20

Hi @crossie2008 

Ik heb opnieuw de wijziging doorgevoerd dus nu zou het moeten lukken. Laat je het even weten?

Reageer