Beantwoord

Dramatisch instabiel.

• 10 november 2018
  • 4 reacties
  • 630 Bekeken

Sinds enkele weken is de stabiliteit van T-Mobile Thuis dramatisch slecht.
Twee weken geleden de Gideon monteur aan huis gehad, op een moment dat alles wel stabiel was.
Op Vrijdagmiddag, totaal ongeïnteresseerd, en inclusief het omwisselen van een router, weer binnen 5 minuten weg, zonder meten van signaal e.d.
2 dagen geen storing gehad, maar dat had dus niets met de router te maken.
Inmiddels al ruim 80 minuten aan de telefoon gehangen met de technische dienst, omdat de afgelopen 2 weken rondweg slecht waren.
Zelfs tijdens een gesprek( allemaal via mijn mobiel) valt alles twee tot drie keer volledig weg.
Geen enkele dienst, internet, vaste telefoon of interactieve digitale tv werkt fatsoenlijk.
Nog een geluk dat ik nog over analoge tv beschik, dan heb ik nog iets.
Ook het terugbellen binnen 24 uur zoals beloofd was, is niet gedaan.
Nu net ook weer maar gebeld over weer een storing.
Ze krijgen geen antwoord van mijn modem.
Tijdens mijn laatste gesprek van vandaag 19.05 is alles in totaal zelfs 4 maal volledig door gevallen, en dat is het nu nog steeds.
Hard resets leveren niets op, en aan de installatie en bekabeling is sinds de installatie ,van toen het nog Vodafone was, niets veranderd.
Het schijnt dat ze aan het monitoren zijn, maar daar moet je dan achter komen door zelf te bellen.
Wordt tijd voor flinke compensatie en een deugdelijke adequate oplossing.
Ga intussen ook maar weer eens ergens anders kijken.
Meerdere mensen die dit bekend voorkomt?
icon

Beste antwoord door Piotr 12 november 2018, 16:35

Hey Redikim, balen dat je nog geen positieve ervaringen hebt opgedaan met je T-Mobile Thuis pakket! 😥 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik mijn uiterste best doen voor je om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Bekijk origineel

4 reacties

Instabiliteit komt me bekend vii5. Heb vandaag modem al 3 keer gereset. Iedere keer ligt mijn netwerk eruit. De Tv wil niet meer op het internet . Krijg nu steeds meldingendat er ongeldig Mac adres wordt gegenereerd . Gisteren alles nog goed en nu ineens puinhoop. Signaal van modem zo wisselvallig, dat mijn laptop spontaan op andere netwerken wil inloggen.
Bij mij gisteren alles ook goed,
Begon vanavond met blokjes beeld en toen was het klaar.
Nu al ruim 1,5 uur geen enkele dienst van T-Mobile Thuis meer.
Geen storingen volgens DE gelinkte website.
Bij joutoevallig ook een Huawei modem?, Zo'n witte?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Redikim,

T-Mobile gebruikt momenteel alleen nog de Huawei modem.
Ik begrijp uit jou verhaal dat het modem is vervangen maar dit niet tot het gewenste resultaat heeft geleid.
Het lijkt er dan dus op dat jou verbinding niet helemaal stabiel is door externe factoren. Hiervoor zal normaal gesproken dan ook de netbeheerder worden aangestuurd. (dit mag alleen als het modem is vervangen)
Wellicht dat een moderator zoals @Sterre of @Brian even kan kijken hoe de zaken er voor staan.
Reputatie 6
Badge +2
Hey Redikim, balen dat je nog geen positieve ervaringen hebt opgedaan met je T-Mobile Thuis pakket! 😥 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik mijn uiterste best doen voor je om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Reageer