Beantwoord

Drukte op het strand van Hoek van Holland

• 25 mei 2017
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Volgens mij is het netwerk in Hoek van Holland tijdens de strandopening overbelast. Bellen gaat wel maar internet helemaal dus niet. Ik hoop niet dat dat elk weekend zo gaat want dan heb ik niet zoveel aan mijn Unlimited Go bundel.
Grappig is dat mijn werktelefoon (KPN) helemaal geen last heeft... of is dit vloeken in de kerk🆒

Willem
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2017, 13:52

Hoi Willem,

Het is nu ook wel erg goed weer voor het strand, daar komen flink wat mensen op af! :D

Stranden, maar ook andere natuurgebieden, zullen vaker een verminderde dekking bieden dan in de bebouwde kom. In dit soort gebieden kunnen natuurlijk niet zomaar overal masten worden gebouwd en dat is ook niet wat je wilt in dergelijke natuurgebieden. Dit kan er echter wel voor zorgen dat op drukke momenten het signaal niet sterk genoeg is om het strand en al haar bezoekers van een goede dekking te voorzien. Dit kan dan een nadelig effect hebben op de netwerkervaring en daar is niet veel aan te doen. Als het wat rustiger wordt, dan zal het wel weer verbeteren. Hopelijk kun je alsnog genieten van je dagjes strand! ;)

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Willem,

Het is nu ook wel erg goed weer voor het strand, daar komen flink wat mensen op af! :D

Stranden, maar ook andere natuurgebieden, zullen vaker een verminderde dekking bieden dan in de bebouwde kom. In dit soort gebieden kunnen natuurlijk niet zomaar overal masten worden gebouwd en dat is ook niet wat je wilt in dergelijke natuurgebieden. Dit kan er echter wel voor zorgen dat op drukke momenten het signaal niet sterk genoeg is om het strand en al haar bezoekers van een goede dekking te voorzien. Dit kan dan een nadelig effect hebben op de netwerkervaring en daar is niet veel aan te doen. Als het wat rustiger wordt, dan zal het wel weer verbeteren. Hopelijk kun je alsnog genieten van je dagjes strand! ;)

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we we dat natuurlijk graag van je!
De dag (zaterdag) is nog niet afgelopen maar tot nu toe werkt het prima. Tis wel druk maar zoals afgelopen hemelvaartsdag (120000 plus mensen) is het nu niet dus ik ben nog steeds blij:D
Reputatie 7
Badge +20
Hey Willem,

Super dat het zaterdag goed werkte! 😃

Reageer