Beantwoord

E-Sim kan geen sms ontvangen en verzenden

• 20 april 2020
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Op mijn IPhone 11 gebruik ik een fysieke simkaart en een e-Sim. Maar op mijn e-Sim wacht ik al 1 maand op activatie van IMessage en Facetime. Hierdoor kan ik geen SMS ontvangen en verzenden. Ik heb het volgende geprobeerd:

• Aan/uitzetten mobiel.
  • Netwerkinstellingen resetten
  • IMessage/Facetime aan/uitzetten.
  • e-Sim aan/uitzetten.

Kan iemand mij hiermee helpen? 

icon

Beste antwoord door Evy 22 april 2020, 13:49

Hi @Kawinky 

Goed dat je dit aangeeft, wel zo belangrijk dat alles werkt! Ik zie dat je intussen bent geholpen door een van mijn collega’s, werkt het nu? :smile: Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik help je graag verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Kawinky 

Goed dat je dit aangeeft, wel zo belangrijk dat alles werkt! Ik zie dat je intussen bent geholpen door een van mijn collega’s, werkt het nu? :smile: Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik help je graag verder!

Het werkt nog steeds niet. Ik krijg nog steeds de melding wachten op activatie. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Kawinky 

Ben je toevallig in de gelegenheid om langs een van onze T-Shops te gaan? Mijn collega’s kunnen jou daar direct verder helpen met de activatie van de eSIM! Op deze pagina kun je heel makkelijk zien welke T-Shop het dichts bij jou in de beurt is. Laat je weten of het is gelukt? :smile:

Reageer