Beantwoord

Extra kosten 5G

• 10 februari 2021
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, 

Ik heb de 5G optie op mijn telefoon aangezet, maar mijn telefoon is niet 5G compatible. Ik kan de 5G optie uitschakelen, maar vraag me af of ik de reeds gemaakte (extra) abonnementskosten voor 5G nog gecompenseerd kan krijgen.

Graag een reactie van de klantenservice. 

Het zal ook fijn zijn als ik een emailadres van de klantenservice kan gebruiken voor eventuele toekomstige vragen.

Met vriendelijke groet, 

Jurgen de Vink 

icon

Beste antwoord door Hajar 11 februari 2021, 14:10

Hi @jurgje 

Excuses dat je verkeerd bent geïnformeerd. Zonder 5G toestel heeft 5G toegang geen zin inderdaad. Ik heb bij deze je 5G toegang stopgezet. Na morgen zie je die niet meer terug in je My T-Mobile en overzicht en ik heb de kosten voor 5G toegang van de afgelopen 2 facturen vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jurgje 

T-Mobile klanten met een 5G toestel hebben toegang tot ons 5G-netwerk en zien het 5G-symbool op hun scherm wanneer ze in een gebied zijn waar 5G is geactiveerd. 5G werkt voorlopig altijd in combinatie met 4G. Het netwerk kiest welke verbinding op dat moment voor jouw toestel de meest optimale gebruikerservaring geeft. Dit is de reden dat het netwerk soms alleen 4G gebruikt voor een optimale verbinding. Dus mocht je een mindere verbinding hebben met 5G dan kun je gewoon 4G selecteren. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jurgje  
Wist je niet dat je telefoon er niet geschikt voor was?

Toekomstige vragen mag je altijd hier kwijt, er zijn hier altijd wel mensen die je kunnen en willen helpen.

MVG. 

Hi @jurgje 

T-Mobile klanten met een 5G toestel hebben toegang tot ons 5G-netwerk en zien het 5G-symbool op hun scherm wanneer ze in een gebied zijn waar 5G is geactiveerd. 5G werkt voorlopig altijd in combinatie met 4G. Het netwerk kiest welke verbinding op dat moment voor jouw toestel de meest optimale gebruikerservaring geeft. Dit is de reden dat het netwerk soms alleen 4G gebruikt voor een optimale verbinding. Dus mocht je een mindere verbinding hebben met 5G dan kun je gewoon 4G selecteren. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Beste Hajar, 

Ik heb een paar weken geleden in de T-Mobile chat hier expliciet naar gevraagd. Toen zeiden ze dat mijn toestel niet 5g compatible is. In mijn toestel instellingen kan ik ook niet kiezen om op het 5g netwerk te gaan. Mijn vrouw heeft wel een nieuw toestel en kan wel op 5g.

Maar dit is geen antwoord op mijn vraag. 

Mijn vraag was of ik die abonnementskosten voor 5g teruggeboekt kan krijgen. Eerder toen ik mijn abonnement ging verlengen met Sim Only zei men als je in je abonnement instellingen 5g kan inschakelen, dus hiervoor betalen, dan heb je 5g.dat was dus niet waar. 

Graag ontvang ik ook een emailadres van de klantenservice. 

Met vriendelijke groet, 

Jurgen

Hallo @jurgje  
Wist je niet dat je telefoon er niet geschikt voor was?

Toekomstige vragen mag je altijd hier kwijt, er zijn hier altijd wel mensen die je kunnen en willen helpen.

MVG. 

Hoi Christien, zie bovenstaand bericht. 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jurgje 

Excuses dat je verkeerd bent geïnformeerd. Zonder 5G toestel heeft 5G toegang geen zin inderdaad. Ik heb bij deze je 5G toegang stopgezet. Na morgen zie je die niet meer terug in je My T-Mobile en overzicht en ik heb de kosten voor 5G toegang van de afgelopen 2 facturen vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. 

Hi @jurgje 

Goedemiddag Hajar, 

Bedankt. Goed weekend

Reageer