Beantwoord

Factuur te hoog (unlimited data)

• 23 juli 2020
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

• Debutant
  • 2 reacties

Ik heb een unlimited abonnement en zie dat bij mijn laatste verbruiksstatus kosten in rekening gebracht worden voor databundels.

Hoe kunnen die kosten eraf gehaald worden?

icon

Beste antwoord door Hajar 23 juli 2020, 15:35

Hi @sfq 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je hoge kosten hebt gemaakt aan mobiele internet diensten. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> Verbruik & Kosten. In dit topic leg ik stapsgewijs was het inhoudt en hoe je deze diensten kan blokkeren als je dat wenst. Ook vind je een online formulier die je kan invullen als je het niet eens bent met de kosten. 

Ik hoop dat je zo verder komt en als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @sfq 

In Nederland kan je gewoon onbeperkt gratis aanvullen met 1GB nadat je dagbundel van 5GB op is, in het buitenland heb je 18GB om te verbruiken en daarna kan je een data bundel kopen.

Om welke bundel gaat het precies?

Hallo, 

Het gaat om databundels die aangevuld werden in Nederland. Abonnement loopt tot oktober. Vanaf 25 juni is er 5 euro in rekening gebracht per extra databundel. Ik zie nu dat dat ook de datum is vanaf wanneer ik kan verlengen, maar ik ga er van uit dat iig tot oktober mijn oude abonnementsvoorwaarden gelden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sfq 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je hoge kosten hebt gemaakt aan mobiele internet diensten. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> Verbruik & Kosten. In dit topic leg ik stapsgewijs was het inhoudt en hoe je deze diensten kan blokkeren als je dat wenst. Ook vind je een online formulier die je kan invullen als je het niet eens bent met de kosten. 

Ik hoop dat je zo verder komt en als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten.

Beste @Hajar ,

Bedankt voor de reactie en informatie! Het lag dus niet aan de databundels.

Ik heb de diensten stopgezet en geannuleerd. Ik heb deze nooit zelf aangevraagd en na zoeken op internet zag ik dat er meerdere klanten van Tmobile opgelicht zijn door deze diensten. Ik zal dus ook dat formulier invullen.

Nogmaals bedankt!

Reageer