Beantwoord

Foutmelding bij het aanpassen van bundel

  • 8 januari 2021
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Verleden maand heb ik met tevredenheid gebruik gemaakt van een maandelijkse bundel, maar wanneer ik nu op de pagina “bundels aanpassen” klik krijg de volgende foutmelding: 

“SORRY!
ER GING IETS MIS.

Er is een onverwachte fout opgetreden.
Probeer een van de onderstaande opties om verder te gaan.”

Dezelfde foutmelding krijg ik als ik de pagina “MB's aanvullen” probeer te openen.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Vriendelijke groet,

Arjen

icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2021, 11:40

Hi @Arjen12 

We ervaren momenten problemen met de My T-Mobile omgeving. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Arjen12 

We ervaren momenten problemen met de My T-Mobile omgeving. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

Excuses voor het ongemak!

Reageer