Beantwoord

gebruik 4G van je T-mobile mobiel abo ipv glasvezel door storing: compensatie bundelverbruik

• 1 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 478 Bekeken

Beste T-Mobile,

Door de DNS storing gebruik ik mijn mobiel abo voor internet thuis (glasvezel internet werkt niet thuis). Graag zie ik daarvoor een compensatie dat mijn bundelverbruik ten tijde van de storing vergoed wordt.

Op deze manier kom je je T-Mobile klanten makkelijk tegemoet, oplossing voor beiden.

Groet, Marcel
icon

Beste antwoord door Brian 4 oktober 2017, 14:13

Hi Marcel, excuses voor de overlast van de storing. Bij een storing langer dan 12 uur aaneengesloten kan het zijn dat je een vergoeding ontvangt maar in dit geval hadden we de storing gelukkig al sneller opgelost!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Tja misschien even de kleine letttertjes lezen, niemand heeft gezegd dat je je mobiel moest gebruiken en de storing was nog geen 24 uur.
Ze kunnen wel gelijk met vergoedingen komen, maar dan moet je niet klagen als de abo’s duurder worden.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Marcel, excuses voor de overlast van de storing. Bij een storing langer dan 12 uur aaneengesloten kan het zijn dat je een vergoeding ontvangt maar in dit geval hadden we de storing gelukkig al sneller opgelost!
Het spijt me zeer nog steeds geen glasvezel in hilversum en dus geen wifi & geen tv !!! Dus ja wat blijft over jullie 4G
Tja misschien even de kleine letttertjes lezen, niemand heeft gezegd dat je je mobiel moest gebruiken en de storing was nog geen 24 uur.
Ze kunnen wel gelijk met vergoedingen komen, maar dan moet je niet klagen als de abo’s duurder worden.

:?
Kleine lettertjes en als provider coulant zijn: dat ervaar ik vaak goed samen gaan bij T-Mobile. ik zie niet in waar ze veel extra kosten aan kwijt zijn (behalve het meerwerk aan administreren wat makkelijk kan met hun mooie IT systemen). Mijn suggestie is een oplossing die voor beide partijen goed kan werken zonder al teveel gedoe en de klant tevreden houden. Er zullen best wel kleine lettertjes bestaan, maar als storingen je teveel irriteert ga je een ander abo zoeken... Dit was de eerste grote storing langer dan 8 uur die ik ervaar bij T-Mobile glasvezel (en daarvoor vodafone glasvezel ook maar 1 storing in 3 jaar). kortom ik ben best tevreden 😳 !

gelukkig was de storing inderdaad snel opgelost en is mijn verbruik te verwaarlozen. op moment van schrijven wist ik dat nog niet...