Beantwoord

Geen bereik

  • 14 maart 2018
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Ik heb geprobeerd jullie te bereiken, ben hoogzwanger en kan ieder moment bevallen. Nu werkt mijn netwerk op mijn mobiele telefoon niet meer, geen service en geen 3G/4G op mijn mobiel. Bellen naar de klantenservice is dus ook geen optie en op mijn Facebook bericht geen reactie tot nu toe. Ik ga niet fijn de nacht in nu aangezien ik dus alleen ben en geen andere telefoon heb. Iemand de oplossing????
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2018, 08:58

Hi Michelle,



Ik hoop dat alles goed gaat en wens je een voorspoedige bevalling en gezondheid voor jullie allebei!



Wat betreft je netwerk probleem; ik zie dat je gister een nieuwe simkaart hebt gebruikt. Zou je deze eens kunnen activeren via deze pagina? Kun je daarna je toestel opnieuw starten en controleren of je dan wel bereik hebt? Als dat niet werkt heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.



Ik begrijp dat dit het laatste is wat je aan je hoofd wil hebben dus ik wil je graag helpen! Ik hoor graag of het zo lukt en nogmaals heel veel sterkte!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Michelle,

Ik hoop dat alles goed gaat en wens je een voorspoedige bevalling en gezondheid voor jullie allebei!

Wat betreft je netwerk probleem; ik zie dat je gister een nieuwe simkaart hebt gebruikt. Zou je deze eens kunnen activeren via deze pagina? Kun je daarna je toestel opnieuw starten en controleren of je dan wel bereik hebt? Als dat niet werkt heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik begrijp dat dit het laatste is wat je aan je hoofd wil hebben dus ik wil je graag helpen! Ik hoor graag of het zo lukt en nogmaals heel veel sterkte!

Reageer