Vraag

Geen bereik

  • 20 mei 2020
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Ik en mijn partner hebben nu al 36 uur totaal geen mobiel netwerk meer in huis. Hebben het vanmorgen al via de chat gemeld (waar je in eerste instantie kromme tenen van krijgt)  Er zijn gisteren werkzaamheden in de buurt geweest en ze zouden het doorzetten naar een netwerk operator. Tot op heden totaal geen verbetering 😬Heeft er iemand tips die kunnen helpen. En alle standaard dingen hebben we al gedaan. En als ik thuis weg ben is het netwerk goed. Baal als een stekker 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Marga66

Zijn er werkzaamheden aan een mast geweest? Wat staat er vermeld op de dekkingskaart als je je postcode invoert?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

 Op de dekkingskaart kan ook eventueel een melding gedaan worden waarna de netwerk specialisten binnen 10 werkdagen contact zullen opnemen.

Hopelijk wordt de melding van de mensen die de weekzaamheden hebben uitgevoerd sneller in behandeling genomen.

Reageer