Beantwoord

Geen bereik Heemskerk

• 6 juni 2017
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo guys!

Ik heb de laatste 3 weken totaal geen bereik met m'n telefoon. Ik heb 0 tot 3 streepjes en zelfs als ik buiten sta maakt niet uit waar en ik wil bellen stottert de lijn. Heel vervelend. Via WhatsApp bellen is geen probleem. Het maakt niet uit of ik mijn toestel opnieuw opstart.

Kan iemand mij hier mee helpen? Ik heb een gloednieuw toestel (Samsung S7) en mijn abonnement word automatisch omgezet in de nieuwe bundels die ik heb besteld eind van de maand. Ik weet me geen raad meer.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 7 juni 2017, 17:28

Hi Sfaantje,

Ohnee dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vooral niet met een nieuw toestel.

Ervaar je dit probleem overal of op één locatie vooral? Ik heb de dekking in jouw regio gecontroleerd en het klopt dat de dekking niet optimaal is op dit moment vanwege een storing. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Had je voor 25 mei wel goed bereik? Zo ja, dan ligt het aan de storing die we nu ervaren. Er is nog geen verwachte oplostijd, maar we zijn ermee aan de slag.

Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sfaantje,

Ik hoop ook dat het snel wordt opgelost zodat je weer zorgeloos je toestel kan gebruiken. Excuses voor het ongemak!
Hi!

Ja bijna overal maar ik kom niet uit heemskerk met een straal van 15 km. Dus ik ervaar het elke keer en idd wel zoiets vanaf die tijd want ik ben erg tevreden over jullie en heb daarom mijn contract verlengd. Ik hoop dat die storing snel verholpen word want dit is erg vervelend.

Bedankt voor de reactie!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sfaantje,

Ohnee dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vooral niet met een nieuw toestel.

Ervaar je dit probleem overal of op één locatie vooral? Ik heb de dekking in jouw regio gecontroleerd en het klopt dat de dekking niet optimaal is op dit moment vanwege een storing. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Had je voor 25 mei wel goed bereik? Zo ja, dan ligt het aan de storing die we nu ervaren. Er is nog geen verwachte oplostijd, maar we zijn ermee aan de slag.

Excuses voor het ongemak!

Reageer