Beantwoord

Geen bereik in België en Swalmen

  • 13 juni 2018
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Reputatie 2
Ik was vorig weekend in Dinant, België en zodra ik de grens over ging had ik totaal geen bereik meer, nu zit ik in Swalmen, bij Roermond, weer totaal geen bereik.
Wie kan mij helpen???
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 juni 2018, 14:57

Hoi KudelGladiator,

Ik kan jou helpen! Of in elk geval met jou meekijken en meedenken. 😃

Je kunt allereerst altijd even kijken op de dekkingskaart of het bereik van T-Mobile op de plaats van bestemming goed zou moeten zijn. In de omgeving Swalmen zie ik bijvoorbeeld dat op sommige plekken een verminderde dekking is, maar bereik zou er wel moeten zijn. In dat geval kunt je een dekkingsklacht indienen via diezelfde dekkingskaart, dat is vooral handig als je vaker in deze omgeving bent, want dan gaan onze specialisten met je meekijken en een oplossing zoeken!

In België hebben wij een overeenkomst met de providers Orange, Telenet - Base en Proximus. Heeft één van deze providers dus dekking in het gebied waar je je bevindt, dan kun je met die provider verbinden. Wanneer het niet automatisch werkt is het goed om het toestel eens opnieuw op te starten en handmatig proberen te verbinden met één van die drie aanbieders. Het zou dan goed moeten werken!

Mocht je een volgende keer weer in het buitenland zijn en niet kunnen verbinden, laat het ons dan direct even weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi KudelGladiator,

Ik kan jou helpen! Of in elk geval met jou meekijken en meedenken. 😃

Je kunt allereerst altijd even kijken op de dekkingskaart of het bereik van T-Mobile op de plaats van bestemming goed zou moeten zijn. In de omgeving Swalmen zie ik bijvoorbeeld dat op sommige plekken een verminderde dekking is, maar bereik zou er wel moeten zijn. In dat geval kunt je een dekkingsklacht indienen via diezelfde dekkingskaart, dat is vooral handig als je vaker in deze omgeving bent, want dan gaan onze specialisten met je meekijken en een oplossing zoeken!

In België hebben wij een overeenkomst met de providers Orange, Telenet - Base en Proximus. Heeft één van deze providers dus dekking in het gebied waar je je bevindt, dan kun je met die provider verbinden. Wanneer het niet automatisch werkt is het goed om het toestel eens opnieuw op te starten en handmatig proberen te verbinden met één van die drie aanbieders. Het zou dan goed moeten werken!

Mocht je een volgende keer weer in het buitenland zijn en niet kunnen verbinden, laat het ons dan direct even weten!

Reageer