Beste antwoord door Hajar
Bekijk origineelGeen bereik in het buitenland
Ik heb geen bereik in Oostenrijk of Duitsland. In de my t-mobile app stond aangegeven dat ik een openstaande factuur had. In de app wordt ook de mogelijkheid gegeven om openstaande facturen te betalen via ideal. Toen ik dat probeerde te doen kreeg ik eerst weer een overzicht te zien van al mijn facturen waarin stond aangegeven dat het openstaande factuur nu wel betaald is, zonder dat ik een betaling heb gedaan via ideal. Vervolgens zie ik dat het facturen overzicht in de app ook geupdate is en dat daar ook staat aangegeven dat ik geen openstaande facturen heb. Op mijn bankrekening zie ik ook dat er al een betaling is gedaan voor de factuur waarvoor werd aangegeven dat deze nog niet betaald was. Ik heb alleen nog steeds geen service. Ook heb ik een aantal instellingen proberen te wijzigen op mijn iPhone met geen succes. Kan iemand mij hiermee helpen?
This topic has been closed for comments
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.