Beantwoord

Geen bereik in huis :(

  • 10 juni 2019
  • 7 reacties
  • 4791 Bekeken

Hallo,

wij hebben hier thuis geen bereik! mijn vrouw en ik hebben beide een iphone x met goede simkaart en op andere locaties geen problemen met bereik behalve thuis.

kan er een passende oplossing komen voor dit probleem? en dan niet probeer dit probeer dat maar een echte oplossing zoals een versterker binnenshuis oid...

Dennis
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 12 juni 2019, 10:45

@Dennniszb

Check even dit topic! Je kunt binnen een paar weken ook bellen via WiFi bij T-Mobile. Als je dan even geen of nauwelijks bereik van het T-Mobile netwerk hebt, schakelt je toestel automatisch over op bellen via WiFi.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@Dennniszb
Check even dit topic! Je kunt binnen een paar weken ook bellen via WiFi bij T-Mobile. Als je dan even geen of nauwelijks bereik van het T-Mobile netwerk hebt, schakelt je toestel automatisch over op bellen via WiFi.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Denniszb,

Dat gaan we natuurlijk goedmaken!

Ik heb direct een dekkingsklacht in ons systeem doorgezet naar de netwerkspecialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken en met jou oppakken!

Laat je het weten als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan betekenen?
Reputatie 7
Badge +20

Hi @linda70 

Ik heb dit doorgezet naar onze netwerk specialisten. Je ontvangt na het weekend een bericht hierover via sms. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!

Hallo,

Dat hebben ze mij ook beloofd maar ondertussen werkt het nog steeds niet en bellen ze ook niet meer terug zoals beloofd

Het is hier in huis bijna onmogelijk om een normaal gesprek te voeren via je gsm omdat er steeds delen van het gesprek wegvallen.Is al uitgezocht door de netwerk specialisten en ik heb gelijk maar daar schiet ik niets mee op.We zijn met 3en in huis en alle 3 t-mobile dus een oplossing zou fijn zijn want geld wordt wel netjes elke maand afgeschreven. Het lijkt mij niet de bedoeling dat ik aan het eind van de tuin moet gaan staan of midden op de straat om te kunnen bellen. wifi signaal is goed dus daar ligt het niet aan, ik dek dat het beter zou zijn als ze er een mast bij zetten ipv 5G te gaan ondersteunen want dan kan iemand die in een woonwijk in een normaal rijtjes huis woont en niet in een natuurgebied zoals jullie zeggen(want dat schijnt het probleem te zijn)ook bellen

Bereikbaarheid van jullie is ook niet optimaal want er zit een chat functie maar dan krijg ik een robot, die weet ook niets en als je dan zegt met een medewerker praten gebeurt er niets, je kunt alleen bellen en dat kan niet want ik heb geen netwerk in huis

nog een kleine aanvulling: 2 keer voor beide nummers een klacht ingediend echter niet meer van vernomen!

Andere providers hebben hier in huis wel bereik, dan moet het tmobile welke proclameert de beste snelste etc te zijn toch ook kunnen lukken?
Reputatie 4
Badge +3
Beste @Dennniszb,

Balen dat jullie thuis geen goed bereik hebben.

Je kunt via de T-Mobile dekkingskaart (https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking) kijken hoe de dekking bij jou in de buurt is, en tevens een dekkingsklacht indienen.

De netwerkspecialisten van T-Mobile zullen dan gaan kijken wat de oorzaak van dit probleem is, en zullen dan binnen een aantal dagen contact met je opnemen om je een passende oplossing aan te bieden.

Groet,

Jeffrey
Jeffrey je hebt bovenstaande denk ik niet helemaal goed gelezen.. ik heb al 2 maal een dekkingsklacht ingedient en de netwerkspecialisten komen niet van de pot met een passende oplossing.

Reageer