Beantwoord

Geen bereik in parkeergarage

• 15 maart 2017
  • 6 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik werk 40 uur p/week in een parkeergarage.
Helaas heb ik daar 0,0 bereik.. erg jammer natuurlijk, zeker gezien de datavrije muziek die jullie aanbieden.
Collega's met Vodafone en KPN hebben wel bereik.
Weten jullie hier de reden van? En beter nog; is hier een oplossing voor?

Gr Laurens
icon

Beste antwoord door Pilovali 16 maart 2017, 08:25

KPN en Vodafone hebben daar waarschijnlijk een 'small-cell' antenne binnen de parkeergarage, T-Mobile blijkbaar niet.
Je kunt het beste even een dekkingsklacht indienen, dit kun je doen op bij dekkingskaart.

Groet,
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
KPN en Vodafone hebben daar waarschijnlijk een 'small-cell' antenne binnen de parkeergarage, T-Mobile blijkbaar niet.
Je kunt het beste even een dekkingsklacht indienen, dit kun je doen op bij dekkingskaart.

Groet,
Badge +2
@lverlaek

Ai!! dat is jammer mmmm

Is dit misschien een parkeergarage onder de begane grond? Ik denk dat Pilovali gelijk heeft en dat hier een indoor is gebouwd.
Als je de precieze locatie vermeldt kan ik wat meer informatie voor je opzoeken. Je kunt inderdaad ook een melding maken zoals pilovali al eerder aangaf
Reputatie 1
Ik heb een dekkingsklacht ingediend, maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen..
De postcode is 2132 BJ.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Iverlaek,

Begrijpelijk dat je wilt weten hoe het ervoor staat met jouw dekkingsklacht. Ik heb gelijk bij jouw gegevens gekeken en ik zie dat er geen dekkingsklacht staat. Mogelijk is het dus verkeerd gegaan met indienen. Heb je misschien een ander T-Mobile nummer waarbij je de klacht hebt ingediend? Zo niet, zou je de dekkingsklacht nogmaals willen proberen? Mocht het niet lukken, laat het dan even weten. Dan help ik je verder!

Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Ik heb hem nogmaals ingevuld.
Kan me wel vaag herinneren dat het laden van de pagina's toen erg traag verliep, dus mogelijk is het toen mis gegaan.
Maar nu ging het goed 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Iverlaek,

Ah, dan is het daar inderdaad mis gegaan. Ik zie 'm nu in ieder geval terug in het systeem! Mijn collega's van netwerk gaan er zo snel mogelijk naar kijken en nemen dan contact met jou op hierover!

Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst en als ik in de tussentijd ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer