Beantwoord

Geen bereik in Reuver

• 12 november 2016
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Ik ben net terug van een korte vakantie in Reuver te Limburg. Ik had op mijn vakantieadres totaal geen bereik. Internet nog telefoon. Krijg ik hier een vergoeding voor?
icon

Beste antwoord door Sam- 25 september 2017, 12:49

Hey Funs,

Balen dat je hier last van hebt. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben.

In je bericht geef je aan dat je een melding hebt gedaan op de dekkingskaart. Je hebt echter niet gekozen voor de optie om een terugkoppeling te ontvangen, hierdoor wordt er wel een melding gemaakt bij ons, maar geen onderzoek gestart. Mocht je nog steeds problemen ervaren,dan wil ik je vragen om nogmaals een melding te doen op onze dekkingskaart en aan te geven dat je terugkoppeling wil ontvangen.

Onze collega's van de netwerkafdeling starten dan een onderzoek en voorzien jou van meer informatie over het netwerk en eventuele oplossingen. Ze streven er naar om je binnen 2 weken van een reactie te voorzien.

Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Hallo Visser02,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je geen bereik had op je vakantieadres. De dekking in Reuver zou eigenlijk goed moeten zijn. Er staan drie 4G+ masten en ik zie geen storing. Waar precies was je in Reuver en was het overal, of op één specifieke plaats?

Ervaar je nu thuis ook slechte dekking?

Let us know!
Net overgestapt van Vodafone op Tmobile en ik heb idd ook bijna geen bereik in Reuver. Met geluk 1 streepje ontvangst maar meestal niks. -116dBm 24 asu is ongeveer het beste wat ik krijg. Dan schakelt mijn s8+ tussen 1 en geen streepje ontvangst. Wel 4g+ Data. Heb via dekkingskaart ook al aangegeven dat op mijn locatie bijna geen bereik is.
Reputatie 4
Badge +17
Hey Funs,

Balen dat je hier last van hebt. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben.

In je bericht geef je aan dat je een melding hebt gedaan op de dekkingskaart. Je hebt echter niet gekozen voor de optie om een terugkoppeling te ontvangen, hierdoor wordt er wel een melding gemaakt bij ons, maar geen onderzoek gestart. Mocht je nog steeds problemen ervaren,dan wil ik je vragen om nogmaals een melding te doen op onze dekkingskaart en aan te geven dat je terugkoppeling wil ontvangen.

Onze collega's van de netwerkafdeling starten dan een onderzoek en voorzien jou van meer informatie over het netwerk en eventuele oplossingen. Ze streven er naar om je binnen 2 weken van een reactie te voorzien.

Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!
Prima ga ik doen ! Bedankt voor je bericht.
Reputatie 4
Badge +17
Graag gedaan hoor Funs, we helpen je graag verder als je nog andere vragen of verzoeken hebt. 🙂